Seguidors

dissabte, 14 de novembre del 2009

Canvi d'hàbits

La vida continua, no hi ha més. I la veritat és que trobo a faltar el dia a dia amb els que han estat els teus companys, el partit del diumenge, ... però te'n fas a la idea i et mentalitzes per fer altres coses amb tranquilitat. Ara mateix he deixat aparcat el futbol fins al gener, després ja veurem si em torna a picar el "gusanillo" o no. Alguna cosa ja ha sortit, però prefereixo esperar i desconnectar una mica.
Així que m'he posat un repte : córrer la Mitja Marató de l'Espirall que es fa a Vilafranca el 20 de desembre, 21 km 97 metres. Desde que vaig deixar l'Olesa (se'm estrany dir-ho,eh?), estic fent sortides 3-4 cops per setmana i la veritat és que li agafes el "gustillo", és un repte personal que m'he marcat. No em proposo fer cap temps, només poder-la acabar amb dignitat, parlant clar, sense arrastrar-me.
D'altra banda, espero que demà arribi la 1a victòria de l'Olesa contra el Blanes, els jugadors s'ho mereixen i sé que ho donen tot per aconseguir una fita tan complicada ara mateix com la permanència. No deixaré d'opinar malgrat no hi estigui jugant i espero que vosaltres també continueu donant la vostra opinió sobre l'equip.
Bona setmana a tots!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Amic FOS hem guanyat el primer partit a tercera i saps qui a marcat els dos golets.....el nostre amic DANI DURAN

GREENMIGUEL

Francesc ha dit...

Doncs sí,enhorabona.Me m'alegro molt per tots vosaltres. Endavant!