Seguidors

dilluns, 21 de desembre del 2009

Tornada a casa

Bé, no de manera oficial perquè encara no he firmat, però ja puc dir que a partir del dilluns que ve començaré a entrenar de nou amb el FC Vilafranca. Després de deixar Olesa tenia més o menys clar que tornaria a jugar després de les festes nadalenques, però no em volia embarcar pas en cap equip de fora de Vilafranca, així que les opcions es limitaven a 1a, 2a regional o a 1a Catalana amb el Vilafranca. Torno a casa i ho faig amb molta il.lusió, em retrobaré amb algun antic company i d'altres més recents i amb el principal objectiu de venir a sumar en un equip que segons m'han dit és un gran bloc esportiu i humà.



Ahir vaig córrer la Mitja Marató de Vilafranca amb el meu tiet Salvador, que va venir de Sueca per veure'ns i de pas aprofitar per fer la Mitja. La vam córrer junts amb tranquilitat i disfrutant del paissatge. Al final, un temps de 1h43m24s, que va ser el de menys.

2 comentaris:

Xavier ha dit...

Un cop aconsegueixis el 2n ascens consecutiu de 1ª catalana a 3ª divisió, el següent repte pel curriculum, la MARATÓ!

Francesc ha dit...

Cada cosa al seu temps Xavi. Ara acabaré la temporada jugant a casa, on m'he format i he passat molts anys jugant a futbol. Quan acabi la lliga tindré 32 anys, llavors ja tindrem de valorar el futur.