Seguidors

dimecres, 9 de juny del 2010

Penjo les botes

La veritat és que algun dia havia d'arribar aquest moment i personalment no el veia, o si menys no pensava que tardaria més en venir, però arriba un moment que t'ho has de plantejar i preguntar-te "Val la pena continuar? No ho has disfrutat ja prous anys?". Bé, el que vull dir és que ja vaig anunciar que no continuaria jugant al Vilafranca i que deixo el futbol, un esport que m'ha donat molt en els 15 anys que he jugat a nivell amateur.
Vaig debutar amb 17 anys al Vilafranca i penjo les botes als 32, participant de nou amb un ascens a la 3a Divisió amb l'equip el qual em vaig formar desde petit. La veritat és que tants anys donen per molts records, alegries, decepcions, però el més important és la quantitat d'amics i gent tan agradable que he pogut conèixer durant tots aquests anys. Ho dic sincerament, no té preu, a tots ells els desitjo el millor. Començaria a enumerar gent i gent però no acabaria mai, així doncs gràcies a tots per aguantar-me durant aquests anys.
Ho deixo estar amb 4 ascensos consecutius, encara que aquest últim amb el Vilafranca haig de reconèixer que no l'he sentit gaire meu i no el puc comparar als 3 anteriors viscuts a Olesa. Ha estat una temporada una mica dificil a nivell personal, sobretot pel que em va suposar haver de plegar d'Olesa quan es portaven poques jornades de lliga. He portat aquesta espina clavada a dins tota la temporada perquè les coses me les prenc molt a pit i les valoro i deixar-les em sap greu. Però bé, analitzo les 3 anteriors temporades i em sento més recomfortat, no em puc queixar del que he pogut viure, com a futbolista ha estat una de les millors experiències viscudes mai.
A partir d'ara em dedicaré al món del running, desde que ho vaig provar ja tenia clar que un cop plegués del futbol seria l'alternativa a prendre.
De moment, ja m'he inscrit per la Behobia-San Sebastian del proper mes de Novembre(cursa de 20km mítica a nivell estatal, tan mítica que les inscripcions s'acaben en un dia) i tinc al cap fer el debut a la marató pel Desembre si tota la preparació prèvia va bé. Vull viure nous reptes a nivell personal i espero aconseguir-los i sobretot disfrutar-los.

Dues fotografies dels darrers moments com a jugador , la primera és l'últim partit a Vilafranca què vaig jugar, victòria per 5-3 el dia que Rafa Moral feia 400 partits amb el Vilafranca. Precisament amb el Rafa estem a sota, en l'últim partit de lliga jugat a Tortosa.



3 comentaris:

La prèvia ha dit...

Com a seguidor del Vilafranca, només puc que agraïr-te tots aquests anys de futbol que ens has donat i tota l'entrega i professionalitat que ha marcat el teu pas pel club. I com a amic que et considero, desitjar-te que aquesta nova etapa al running et vagi igual de bé i treguis algun foradet per anar a fer algun Ivanisevic-Edberg de tant en tant.

Santa Oliva Fanàtics ha dit...

Fos,

Espero que em comptis entre aquest munt de persones que el futbol t'ha permès conèixer al llarg de tots aquests anys.

Per la meva part només tinc paraules d'agraïment pel teu pas per l'Olesa i la teva contribució a l'època més gloriosa de la història del club. I, a nivell personal, per donar-me l'oportunitat de conèixe't i compartir bones estones amb tu (i d'altres de no tan agradables, com viure un partit a la grada de la Iberiana).

A partir d'ara ens trobarem a les carreteres. Si t'hi poses seriosament, m'apunto a acompanyar-te a la teva primera Marató. Aprofita l'entrenador personal que tens al teu abast!

Ens veiem aviat. Una abraçada,
C.

Xavier ha dit...

Ens veiem a les muntayes d'aigüestortes per trinxar-te les cames! Ves-te preparant...que la que t'espera és poca.