Seguidors

dijous, 25 de novembre del 2010

Test aprovat

12ª setmana de preparació , ara sí que això està al caure.
Començo dilluns amb un rodatge de 57', arranco a 5'40'' i vaig augmentant el ritme progressivament. Al final em surten uns bons 12,3 km, a 4'39'' de mitja.
Dimarts tocava descans, així que a reposar tot i que el mono de sortir a córrer el notava.
Dimecres últim entrenament dur que em quedava, un temut 5000-4000-3000 amb 2' de recuperació entremig. Vaig fer les 3 distàncies al mateix ritme, 4'30''. La veritat és que em feia mandra fer-ho, però vaig cumplir l'objectiu marcat. Sense massa desgast i sense donar-ho tot. S'han d'estalviar forces ara que queda poc per la cita.
Després del nou descans del dijous, divendres, després de 15' calentant, venien 8 kms a ritme de marató que se'm van fer una mica aburrits. Xino xano i anar fent, diuen els experts que ara ja està tota la feina feta i que a partir d'ara es tracta de conservar el treball fet i reservar forces.
Per acabar la setmana, avui he corregut la Mitja de Tarragona. Havia de córrer a ritme de marató, 5' el quilòmetre i fer una mena de simulacre durant els 21 kms, així que no tenia ni l'alicient per intentar baixar de 1h30m. A l'hora de la veritat, buff, se m'ha fet realment molt aburrit correr a aquest ritme, anava molt, molt còmode. Portava una mitja de 4'55'' fins el km 17, llavors ha estat quan he decidit canviar una mica el ritme fins a l'arribada. Tampoc es tractava de cremar-ho tot, sino de simplement fer uns 4kms amb una mica d'alegria. Així doncs, m'han sortit els ultims 4km en 4:26,4:29,4:26 i 4:19. A l'arribada, 1h42m08s.
En resum puc dir que estic satisfet perquè crec que afronto amb garanties la marató, he tingut bones sensacions, cap problema físic, tot i que sóc conscient que l'autèntica marató comença cap al km.30 i que a partir d'allà Déu dirà.
En total aquesta setmana m'han sortit uns 63kms, tot i entrenar un dia menys. Ara en queden 2 i bàsicament són rodatges de manteniment. Tinc ganes ja que arribi el dia i poder-lo disfrutar al màxim.