Seguidors

dilluns, 11 de març del 2013

Posem-nos al dia

Poca activitat al blog perquè la veritat és que no hi ha massa per explicar.
Vaig a fer 4 cèntims de la situació fins el dia d'avui.
El dia 2 de març, el dia de les nevades, em vaig acostar junt amb el Xavier a fer una duatló de muntanya a Igualada. En principi eren uns 6kms a peu, 18 amb BTT i 3 més a peu. A l'hora de la veritat el tram de BTT va veure reduït el seu kilometratge perquè la neu havia deixat molts camins intransitables.



 L'experiència va estar molt bé i la vam gaudir força, una manera de canviar una mica el xip i fer alguna cosa diferent.

D'altra banda el diumenge 10 de Març tenia els 10kms de Cambrils, un test per veure en quina situació estava. Al final no hi ha va haver test, un cap de setmana amb un fort refredat i malestar em va fer quedar a casa i desistir de fer els 10 kms.

Mentrestant vaig entrenant el que puc, està sent un 1er trimestre molt relaxat sense quasi bé competir. No tinc masses objectius al cap a curt termini i això fa que costi més tot plegat, encara que vaig seguint una rutina d'entrenaments.
Òbviament no faré la marató de BCN aquesta setmana, ja em vaig dir fa temps que fer-la per fer no, que per això ja n'havia fetes moltes el 2012.

En principi fins el 5 de maig no tornaré a competir, serà als 7 Cims, 58kms que tinc la impressió que aquest any se'm faran molt llargs. Potser abans faig els Bombers de BCN o els de Lleida, ,i tot i que la motivació per fer curses de 10kms no és la mateixa que puc tenir quan faig una Mitja o una Marató, vull mirar de fer almenys uns altres 10kms.

Ah, ja tinc triada la Marató pel 2n semestre d'any, serà a Donostia el 24 de novembre.Allà serà on intentaré buscar de nou una millora al meu millor temps en marató, precisament aconseguit a Donostia al 2011. Esperem que torni a ser talismà.