Seguidors

dimarts, 22 de març del 2016

13 de Març, Marxa dels Castells . 54kms , 600+

Per segon any consecutiu repetia a la Marxa dels Castells. Era conscient que la situació res tenia a veure amb l'any passat. Aquest 2016 l’estic trampejant com puc i l’objectiu era només sumar els punts per la CCCR i poc més. Era molt conscient de les meves limitacions a nivell físic ara mateix, sabedor que córrer tanta estona seguida em podia jugar una mala passada.
El circuit era el mateix que el 2015, però en sentit contrari i sortint desde Cervera enlloc de Guissona.
Va costar lo seu. Un recorregut , que com diu el seu nom, passa molt a prop de molts dels castells de la comarca de la Segarra. Ara bé, el recorregut és un monòleg tota l’estona, pista i pista. Desnivell quasi nul. Ja sabia el que em trobava, encara que això no sabia si era bo o dolent.
Aquest cop la vaig fer amb el Joan, donada l’absència del Xavi per uns problemes de salut. Vaig haver de canviar el xip, si anava amb la idea de fer-la entre 6 i 7 hores (molt lluny de les 4h42m del 2015) anar amb el Joan em suposava per una banda tenir companyia però per l’altre haver d’exigir-me una mica més.
Vam buscar un ritme per poder anar fent i que si res no es torçava estaríem un pèl per sota de les 6 hores. 
Sense molèsties completava els primers 25-30 kms, però a partir d'aquí ja va costar més. L'arribada a Guissona, km.37, era l'objectiu que em marcava i no mirava més enllà. 


Un cop a Guissona, parada, entrepà de buti i arrancada de nou. Quedaven uns 17kms i és allà quan vaig notar que anava una mica coix al intentar córrer.
Mica en mica però aquella coixera va desaparèixer per deixar-ho de nou en un trote cochinero, el famós trote cochinero que dèiem quan jugavem a futbol. 
I així anar fent sense pena ni glòria ens anàvem apropant de nou a Cervera. 

Al final doncs una hora més que l'any passat, que tampoc està tan malament donades les circumstàncies en les quals em trobo ara mateix. I 14 punts més a la butxaca, que sumats als 20 del Setge de Cardona ja en fan 34. 


A més a més aquesta setmana li puc sumar els 24 de la marxa de Prades. La FEEC al final ha decidit otorgar els punts de la marxa a tots els que vam estar a Prades el dia de la marxa. Oficialment doncs tinc els 58 punts disputats fins ara, encara que aquests 24 de Prades, si vaig tirant endavant el campionat, intentaré que no en formin part i sumar en la resta de marxes els 279 punts mínims. 

La propera serà el 2 d'abril, el dia del meu sant, i serà la marxa entre l'Alt Camp i la Conca. 56kms més amb uns 2650+.

2 comentaris:

Yves ha dit...

Ole, crack!!!! al bloc et falta un mapa per posar xinxetes a tots els llocs on has fet curses!!!!

Arantza Ugalde ha dit...

Jo també me la vaig prendre amb calma forçada enguany, je, je...
T'he posat com a comentari al meu bloc un enllaç al meu dropbox amb la puntuació de la copa catalana d'enguany, espero que te'l puguis descarregar. 279 punts era l'any passat, em sembla que enguany en són 293.
Jo vaig al Cap de Creus, espero estar recuperada per l'Alt Camp.
L'enllaç és:
https://www.dropbox.com/s/nbbvsu11s8zyz4o/FEEC-Taula-de-puntuacio---CCCR-2016.pdf?dl=0