Seguidors

dimecres, 27 d’abril del 2016

UTBCN : la prèvia

Bé, això ja ho tenim a tocar i el cuquet ja va per dins fent de les seves. Estem ja a 3 dies mal comptats de la UTBCN ( 100kms i uns 4000+).
Com arribo? Almenys puc dir que amb ganes , :-). La resta poc té a veure amb el 2015, que va ser un any de canvi : nous entrenaments, alimentació més cuidada, molta dedicació, ... Aquest 2016 la cosa ha canviat una mica. Arrel d'unes molèsties que arrossego a un isquio i que no acaben de desaparèixer, el nivell d'entrenaments i exigència ha baixat molt. Bàsicament puc dir que em dedico a rodar i poc més. I els caps de setmana a fer alguna cosa de més volum, on estic aprofitant per fer el campionat de Catalunya de Caminades de Resistència. Però crec que estic bastant bé, amb confiança per afrontar tants kms, i amb aquestes marxes he pogut anar comprovant que les vaig acabant bé i amb força a les cames per seguir fent kms.

Anem a la UTBCN. Per què aquesta? Buscava una durant el primer semestre de l'any, a prop de casa, i mira per on vaig  veure aquesta que feien per Begues. En el punt de mira a llarg plaç està la UTMB (ultra trail del Mont Blanc). Per poder entrar al sorteig es necessita acumular 15 punts en 3 curses com a màxim durant els darrers 2 anys, així que la meva intenció és acumular 10 punts aquest 2016 : 5 a la UTBCN i 5 més a Sierra Nevada al Juliol, i sumats als 5 del 2015, entrar al sorteig.
La UTBCN era una bona opció perquè és a prop de casa, per un terreny trencacames però que en principi té molt per córrer i on segurament necessiti menys hores, sobre el paper, per finalitzar-la. La meva previsió si tot va normal és fer-la en quasi 16 hores: sortir endarrera amb molta calma i anar progressant amb el pas dels kms. Sembla fàcil , però ho intentaré aplicar com ja vaig fer a la UltraPirineu del 2015.
Sembla que la previsió meteorològica pinta que pot caure aigua durant el dissabte. Esperem que refresqui però no que caigui un diluvi que ens deixi empapats.

La setmana que ve us explico com ha anat!