Seguidors

dimecres, 1 d’abril del 2009

Abril, pluges mil


Dissabte pluja, diumenge pluja i derrota, dilluns pluja, dimarts pluja(i sense entrenar), dimecres pluja i la que m'ha caigut a sobre amb el Barça, demà també plourà?
Aquesta setmana vinc amb retràs. Entre una cosa i l'altre m'he despistat i no m'ha donat temps a comentar res del diumenge. I ben mirat, quasi millor. Derrota 2-0 al camp (per dir-ho d'alguna manera) del Poble Sec. Partit marcat per un lamentable terreny de joc, per les petites dimensions del mateix i per l'aigua i fang acumulats. Bé, de fet ja sabíem el tipus de joc que ens trobaríem, però tampoc esperàvem que la pluja condicionés encara més el partit. Prefereixo passar pàgina perquè sortirà el de sempre: que si l'actitud, que sino lluitem, que sino aprofitem quan fallen els de dalt, ... Aquí vosaltres per opinar.
Així doncs, pèssim resultat. Els equips de baix se'ns atraganten, així és la 1a Catalana, que cap partit es pot donar per guanyat.
La mala sort a nivell personal ha continuat avui dimecres. Avui es celebrava el sorteig de les entrades de la final de la Copa del Rei. Tenia apuntats 7 carnets, això sí, tots junts:o tot o res. Total, veig el número del sorteig (11.036) i se m'ha caigut el món a sobre. Els números màgics, els meus, eren el 11015 i el 11020. No hase falta desir nada más. Ja em vaig perdre Liverpool, París, ... Afegiré a la meva llista València. Sort que vaig ser previsor i almenys aniré a Munich a veure el pas a semi-finals.
Conclusió : diumenge hem de guanyar al San Cristóbal o serà una setmana per oblidar, almenys per mi.

2 comentaris:

lucho ha dit...

És clar, acostumats a jugar sobre la catifa verda inmensa del Municipal de Les Planes... Jajajaja És per a que t'animis una mica i de pas m'animo jo que soc afectat també del que t'ha passat avui amb les entrades per la Final de Copa a València. Segur que guanyeu diumenge! Sort!

Santa Oliva Fanàtics ha dit...

L'únic positiu del diumenge va ser descobrir que no tenim el pitjor camp de la Primera Catalana: el té el Poble Sec.

I és una llàstima, perquè si hi havia un equip que podia no guanyar, però, com a mínim, competir en aquelles condicions érem nosaltres. Però no vam saber estar a l'alçada. I entre això i el partit del Martorell... hem fallat en les dues pitjors setmanes per fer-ho. Aviam si serrem les dents en aquests partits que queden i acabem la temporada el més amunt possible, que, per sort, els de dalt encara no estan massa lluny.

I per cert, lamento la mala sort que heu tingut amb el sorteig de les entrades. Suposo que deveu estar molt cremats, perquè ahir escoltant el "Tú diràs" a RAC1 van passar un missatge d'un oient, un tal Lluís -potser haurien d'haver dit Lucho- que tenia el número 11.020 del sorteig...

Salut i ànims!