Seguidors

dilluns, 11 de gener del 2010

Punt important

Rubí 0 Vilafranca 0


Ahir vaig debutar com a titular jugant els 90 minuts. Va ser un partit marcat per les adversitats en forma de lesions i que vam tenir que jugar amb 10 per expulsió els últims 20 minuts.
En línies generals l'empat es pot considerar just i referma una mica més la primera posició a la classificació, ja que Rubí era una visita complicada.
Per la tarda, vaig anar a veure l'Olesa-Cornellà. En arribar em pensava que m'havia equivocat de camp ... feia goig la veritat. Del partit, un sol protagonista, l'àrbitre. 5 expulsions a 3a Divisió és dificil de veure. Al final 2-2 i partit força mogut. Però em vaig alegrar de retrobar-me amb gent de la que guardes molt bon record.

Pròxima jornada: Vilafranca - Tortosa
Últim partit de la 1a volta contra un etern candidat a pujar. El Tortosa no passa pel seu millor moment però això no treu que sigui un equip perillós. Una victòria a casa culminaria una 1a volta molt bona. Jo porto 2 setmanes i la veritat és que estic sorprès de l'ambient tant bo que es viu a l'equip.