Seguidors

dilluns, 4 de gener del 2010

Torna el fill pròdig ... És broma.

Ha passat molt de temps desde el 13 de setembre, dia que em vaig lesionar al camp de l'Europa. Desde llavors, tampoc cal fer-se sang del que ha passat, tampoc m'ho he passat tant malament corrent curses populars.
Com bé sabeu alguns, tot i les inocentades, el dia 28 vaig començar a entrenar i ahir ja vaig participar 15 minutets de nou en el partit contra el Mataró que es va guanyar 2-0. Un parèntesi, ja que em va recordar un bon amic, el Lluis, una dada històrica. L'últim Vilafranca-Mataró s'havia disputat un 24 de gener de 1999 a 3a Divisió, amb el resultat de 2-2. Sabeu qui va marcar els gols del Vilafranca? Encara que sembli mentida, sí, un servidor.
Tornem a lo d'ahir, doncs sí, 15 minuts que em van semblar molt llargs degut a la llarga inactivitat i també a que sempre estàs una mica nerviós encara que no sigui pas el teu primer partit amb el FC Vilafranca. Però alhora estic content per tornar a jugar a casa, el 2on retorn a casa, aquest ja definitiu. Suposo que em costarà adaptar-me una mica a tot: tipus d'entrenament, estil de joc, nous companys, ... però tot al seu temps i amb paciència. No vull passar per alt que la primera acció en la que vaig participar va ser per rebre una targeta groga ...
Vull destacar la increïble ratxa que porta aquest equip a casa, 9 victòries en 9 partits i el companyerisme total que regna dintre l'equip. Està clar que seguint així qualsevol fita es pot fer realitat, encara que aquesta temporada el principal objectiu era la permanència.
Bé, la setmana que ve visita complicada a Rubí, un equip amb molts bons jugadors que segurament acabi al pom de dalt de la classificació.
Per cert, no vull deixar de donar ànims als amics d'Olesa. He vist el reportatge del Futbol Cat del canal 33 i reconec que m'ha entrat una mica d'enyorança per tot el que he deixat endarrera però a la vegada d'alegria perquè al final heu pogut veure un somni fet realitat, el camp de gespa artificial. Independenment del resultat contra el Llagostera, el dia d'ahir l'heu de mantenir com un dia històric per Olesa.
Que vagin bé els Reis!