Seguidors

dimecres, 24 de maig del 2017

Dolmen Race , 26,5 km 1100+

Com us deia en l'últim post, em vaig posar en mans d'un professional a mitjans de març. M'ha anat planificant els entrenaments sent conscients que 1 dia a la setmana tenia entrenament de futbol i el cap de setmana partit. Ho he anat trampejant prou bé durant aquests 2 mesos. Ara ja un cop acabada la lliga, tinc via lliure i dedicació 100% exclusiva a preparar la CCC.
En aquests 2 mesos he tornat a notar prou millora, estic molt satisfet de com estan anant les coses. He entrat en dinàmica d'entrenaments i la motivació va augmentant dia dia. Tenia clar que necessitava algú que em marqués les pautes a seguir, a més a més era una manera de conèixer nous mètodes d'entrenament. De moment ho estic gaudint i no he patit cap contratemps, que duri.

Dit això, diumenge passat em vaig acostar a Sant Andreu de Llavaneres a fer la Dolmen Race, una cursa de 26,5kms i 1100+. Se'm va ocorrer a mitja setmana, dic va, busca una cursa que s'assembli a l'entrenament que tens programat i així entraràs una mica en competició, donaràs bastant més del que faries entrenant i et servirà per veure on estàs.
Una cursa molt casolana, amb allò imprescindible i poc més. Avituallaments correctes, recorregut ben marcat i prou duresa en alguns trams. Érem 66 corredors i vaig acabar en la posició 11 amb un temps de 2 hores 40 minuts. Prou content, donat que tampoc vaig alterar per res els entrenaments de la setmana per arribar més descansat, i sabent que encara queda molt per endavant encara per seguir millorant.

I res, a seguir que això no para. Aquest cap de setmana anirem cap a Zegama a veure tot el que rodeja aquesta cursa de la que en parlen tan bé.
I ja fins d'aquí 3 setmanes no tornarem a l'acció. Aquest cop serà a Benasque, en el Gran Maratón de las Montañas de Benasque, el 10 de juny. Allà estarem sino patim cap contratemps, a fer un pas més en la preparació.

1 comentari:

Arantza Ugalde ha dit...

No t'he vist però tinc la impressió de que estàs súper-fort. Ja he vist la foto de Zegama, molt xula!
Vigila a Benasque.
Una abraçada.