Seguidors

dilluns, 15 de febrer del 2010

Amb mitja part n'hi ha prou

Vilafranca 4 Peralada 0
Després del partit del Poble Sec, vaig estar fins divendres sense entrenar degut a un morat prou gran que m'havia sortit a la zona dels isquiotibials de la cama dreta. A primera vista em pensava que estava trencat per l'aparositat del blau, per això vam decidir esperar fins l'ecografia del divendres per saber l'abast. De totes maneres, dijous vaig sortir a correr una mica i no notava quasi dolor. En l'ecografia es va confirmar que no tenia res trencat i que possiblement el blau fos provocat per algun cop fortuït. Així doncs, divendres vaig entrenar més o menys normal però sabent que aniria convocat principalment per omplir banqueta i sortir en un cas extrem d'aluna lesió en defensa.
En quan al partit, després d'uns 10 primers minuts on el Peralada va tenir un parell d'ocasions, va arribar el vendaval de gols en 30 minuts, deixant el partit sentenciat al descans amb un contundent 4-0. A la 2a part, com es podia preveure, el partit va baixar bastant d'intensitat i el Peralada va intentar fer el gol de l'honor però sense sort. 12 victòria a casa en 12 partits, 3 punts més al sac i a sobre el goal average guanyat, ja que a terres gironines es va perdre per 2-0.

Propera jornada: S.Cristobal - Vilafranca
Nou partit contra un rival de la part alta. Veurem si arriba una victòria fora de casa i que suposi una estocada dura pels demés equips. D'aconseguir guanyar sí que seria un cop sobre la taula quasi definitiu, ja que deixariem el 4art classificat a 10 punts com a mínim. Serà dissabte a les 5 de la tarda.