Seguidors

dilluns, 8 de febrer del 2010

Mitjana anglesa

Poble Sec 2 Vilafranca 2


Tocava jugar a fora i per tant es va empatar. S'està agafant la dinàmica de guanyar a casa i empatar lluny de Vilafranca. Està clar que mantenint aquest ritme es pujarà a 3a, ara bé, no sempre s'aconseguirà guanyar a casa i per tant s'ha d'intentar sumar més fora de casa.
Del partit del Poble Sec, molta intensitat, lluita, en un camp molt petit que ja coneixia de la temporada passada, amb la diferència que enguany ja era de gespa artificial. Qualsevol resultat hagués estat just penso jo, però la sensació és que al final teníem el partit a la mà i se'ns va escapar amb un possible penal i un xut al pal quan quedava molt poc per finalitzar.
Ahir vaig jugar en una nova demarcació, central per davant del lliure, donades les absències que tenim en defensa. No hi estic acostumat, però com ja vaig dir un dia, un s'ha d'adaptar a les necessitats de l'equip i intentar donar el màxim de tu. No vaig entrenar casi res en tota la setmana per molèsties en un isquio i ahir vaig acabar novament tocat al finalitzar el partit. A veure si no és res i podem estar en condicions pel partit contra el Peralada.

Pròxima jornada: Vilafranca - Peralada
Ens visitarà el l'equip gironí, dels punters de la lliga, i per tant serà una prova molt important per deixar encara més lluny la quarta plaça. Si som capaços de treure endavant aquest partit i el següent al camp del S.Cristóbal es podrà pensar en fites majors. Així que el primer pas el proper diumenge a les 12'15 hores.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Lo important és puntuar, si que ara venen dos partits on guanyar seria molt interessant ,doncs a "currar" aquesta setmana.
Tots esperem que els resultats siguin positius i que tu i els teus companys es poseu en forma per ajudar a l'equip, ens dongueu una nova alegria i anar puntuant fins arribar a la 3r divisió.
Felicitats Francesc.