Seguidors

diumenge, 20 de febrer del 2011

Finalitzant la preparació

Avui es disputava la 3ª edició Botifarunner a La Llacuna. No m'hi vaig apuntar en el seu moment perquè preferia fer una sortideta al meu ritme de cara a la marató. Ja se sap que si t'apuntes a una cursa és dificil contenir-se i per això vaig optar per no inscriure-m'hi directament i entrenar a un ritme més baix el dia abans.
El cas és que hi he anat per veure com són aquestes curses i de pas he aprofitat per fer una caminada breu de 6kms aprofitant el circuit i posteriorment compensant-ho, això sí, amb un bon esmorzar. Haig de dir que veient la gent per allà, m'ha entrat molt de "mono" de fer-la . Haig de dir que tot el que fa aquesta gent té molt de mèrit, del 1er a l'últim, veure les cares de patiment dels corredors fent la 1ª pujada, buff! Som masoques per naturalesa , no?
Pel que fa a l'entrenament d'aquesta setmana, era la última per aprofitar a fer càrrega i això he fet. De cara a BCN he entrenat menys setmanes que quan vaig fer la 1a marató, lògic per la falta de temps entre marató i marató, però ho he centrat més en fer volum i rodar més per camins i muntanya. Al cap i a la fi una marató és una prova de resistència i el meu objectiu marcat és rodar igual que a Castelló però mirant de retardar al màxim l'entrada de la fatiga, tinc una mica més d'experiència i espero que em serveixi.

- Dilluns : la típica sortideta d'una hora típica d'aquest dia, a ritme relaxat. Van ser quasi 12 kms.
- Dimarts : nova sortideta de 76', uns 14'5 kms combinant una part de muntanya i asfalt.
- Dijous : 16 kms per Vilafranca rodant a ritme de marató, inclús una mica més ràpid. Asfalt 100%.
- Divendres : 10,5 kms, fent 6kms per muntanya i els últims 4,5 per asfalt acabant-los a 4'30''.
- Dissabte : volia fer 2 hores, no m'importava el quilometratge, per això he fet tota la sortida per muntanya completant uns 21 kms. Tirada profitosa, fent sobretot molta pujada i descubrint camins desconeguts per mi que em serviran de cara al futur.
- Diumenge : 6kms caminant per muntanya.

En resum, tanco la setmana amb uns 74 kms (no conto els 6 d'avui de la caminada) i amb la feina quasi feta. Queden dos setmanes només on ja només entrenaré 4 dies per setmana.