Seguidors

diumenge, 6 de febrer del 2011

Setmana complicada

Nova setmana de càrrega, aquí deixo els entrenaments realitzats:

- Dilluns : 53' suaus fent un total de 10'7 kms. Recuperació després de la Mitja de Barcelona.
- Dimarts : 10' de calentament, 25' a 4'40'' + 10' de recuperació, 18' a 4'46'' per acabar fent 5' de trot. Total, uns 13,8 kms.
- Dijous : Ben d'hora, cap a les 5 de la tarda, 60' entre Vilafranca i la Muntanyeta de Moja per un total de 12kms. Al vespre tenia partidet de futbol sala a Esplugues. Ja era una embarcada l'hora, 22'30 de la nit, però el viatge de tornada va ser una odissea. Anant per l'AP7, a l'alçada de la Granada, em trobo una guineu viva enmig del carril. Literalment me la menjo, no puc fer res, ensurt de por el que tinc. Per sort no em va passar res i vaig poder parar el cotxe al marge dret. Resultat: paraxocs i radiador trencats i part de l'aire també malmès. Poc vaig dormir aquella nit, veia guineus per tot arreu.
- Divendres : havia de fer una tirada d'uns 80'-90' però vaig desistir després de lo de la nit anterior, no tenia ganes ni força.
- Diumenge : hem acabat la setmana amb una gran tirada llarga de 32 kms per la carretera de les Aigües, 2h43m dale que te pego. Era la última tirada llarga que tenia abans de la marató, així que la volia aprofitar i crec que el resultat és prou positiu, anant de menys a més i fent els últims 6kms a bon ritme per sota de 5'/km. Tot i que per la marató de BCN faig menys de setmanes d'entrenament, m'estic notant més fort fisicament, suposo que és perquè ja tinc una base una mica sòlida i ara encara l'estic consolidant més.

Tanquem doncs la setmana amb uns 68kms. La setmana que ve serà la última de càrrega i aprofitaré per fer la tirada llarga entre setmana ja que el diumenge ens esperem els 10kms de Vilafranca. Una nova cursa que es fa a casa i que esperem que sigui un èxit.
Objectiu : estar entre els 40 i 41 minuts.

2 comentaris:

Yves ha dit...

Com bé saps, ahir vaig anar a córrer abans d'entrenar; ara ho fem uns quants de l'equip els dimarts; és millor que córrer pel camp, li donem més gas.
Vam fer un promig de 4:40 en 6,2 km. Un temps molt habitual en nosaltres (i el mateix, més o menys, que faig en curses, crec).
El cas és que cap al final estàvem recuperant la mitja, pqè al principi havíem anat lents, i ens vam posar per sota dels 4:00; només vam durar una estoneta, sense esprintar, però apretant... jolines, no sé com ho pots fer, l'entrenament és la clau, ho sé, però ara mateix ho veig impossible.

Francesc ha dit...

Només hi ha un secret : entrenament.
Ja saps el moble que soc jo.
Jo també pensava el mateix que tu fa un temps, creia que seria impossible rodar a estones a 4'/km. Partia d'un fisic una mica lamentable tot i que jugava a futbol, no té res a veure amb lo que he aconseguit ara.
Tot i això, els entrenos que estic fent van enfocats a marató, però vulguis o no he augmentat molt tant el nivell aeròbic com anaeròbic.