Seguidors

diumenge, 27 de febrer del 2011

Dorsal 2139

Feina feta. Avui hem acabat la setmana amb una tiradeta suau de 20kms per la CDLA amb en Xavi Varias (ell n'ha fet 28 perquè està preparant la Marató d'Empúries i per tant li queden 2 mesos de preparació encara). Es respirava ambient de Marató, molts atletes comentant la jugada, que si haig d'anar a aquest ritme, que si surto més tranquil, veterans donant consells als més novells, ... Tothom mirant de polir els últims detalls de cara a diumenge.
Per la meva part ja ho tinc decidit de fa uns dies, sortiré a 4'50'' el km, com a Castelló, anar fent xino xano, que una marató és molto longo i dóna per molt. Segurament em trobi en condicions de ser més agoserat i arriscar més, però no ho faré, ho deixo pel 2012 on sí que vull mirar de donar un salt o almenys intentar-ho. Diumenge que ve em conformo en acabar-la satisfet, estaré igual de content tan si la faig en 3h24 o en 3h30.

Resum de la setmana on he fet 52kms.
- Dilluns: 60' per fer 11kms.
- Dijous: 76' a bon ritme combinant sobretot camins i muntanya. Em van sortir 14,8 kms.
- Divendres : 29' a 4'36'', 6,3 kms. Per falta de temps no podia fer més, així que vaig dedicar el poc temps que tenia a fer-lo una mica exigent.
- Diumenge : 20 kms per la CDLA.

La setmana que ve poca cosa, farem un rodatge molt suau d'1 hora el dilluns i 2 dies més de 30' per estirar les cames. La feina ja està feta, ens hem de guardar les ganes de córrer pel diumenge.