Seguidors

dimarts, 14 de juny del 2011

Gran Repte + Excursió per Núria

Dimarts passat teníem partit de nou al Gran Repte però la gran quantitat d'aigua que queia a la Ciutat Esportiva van motivar que el partit se suspengués.
Dijous sí que vam jugar, aquest cop vam tornar a guanyar, 8-0, tot i que jugavem contra un equip que només tenia 9 jugadors, se siente. I vaig fer un gol i tot, l'últim. La victòria ens ha col.locat en 4a posició ( en un lloc doncs per jugar les semis) però encara queden molts partits per jugar i per tant és tot molt fictici hores d'ara. Aprofito per dir que avui dimarts 14 hem tornat a guanyar, 2-0 i seguim en bona línia.

Diumenge vaig aprofitar per fer una escapadeta per Ribes de Freser amb la Laura i dilluns anar a caminar per Núria. La intenció inicial era pujar caminant a Núria desde Queralbs pel camí marcat del GR11, però un cop a Queralbs el temps no acompanyava i es va a posar a ploure amb ganes. Així que ens vam quedar a l'estació de Queralbs esperant el 1er cremallera que pugés cap a Núria. Decisió correcte, ja que plovia molt a baix i no era molt raonable arriscar-se a acabar xop durant la puajda. Però mira per on que vam anar pujant amb el cremallera i el sol va anar sortint, així que un cop a Núria, després d'uns 20 minuts de trajecte, el temps era relativament bo. Ah,i no vull dir-ho massa alt, però el viatge va sortir gratis, sense pagar un duro.
Un cop a Núria, aproximadament a uns 1960 metres d'alçada, tocava agafar algun camí que ens portés no sé on la qüestió era caminar una bona estona. Així que vam agafar un en direcció Finestrelles mentre anavem guanyant alçada. Era relativament còmode i les vistes eren molt maques.

I així que vam anar pujant fins arribar als 2400 metres. Allà teníem una petita baixadeta fins a un riu però al voltant tot era pujada i pujada i el temps anava empitjorant, cada cop s'acumulava més boira i el cel no acompanyava massa. Ja se sap que al Pirineu el temps és molt variable i la prova la vam tenir aquest dia. Així que vam decidir fer mitja volta i tornar avall fins a Núria.

Però mira per on que quan ja portàvem un tros de descens, veiem un noi amb la cara plena de crema solar (una mica exagerat!) que anava acompanyat d'un nano molt jovenet. Ens pregunta què tal per allà dalt, com estava el temps i tal. Bé, la veritat és que bastanta boira i molta pujada per allà darrera li vam dir. El tio deixa anar que allò era el Puigmal i que el del costat era el Pic de Finestrelles. El Puigmal? Vaig pensar, ostres, però si estàvem a tocar i tonto de mi ni ho sabia. Jo certament no tenia ni idea d'on era el Puigmal, em pensava que estava molt més lluny i un cop ens va dir això ens va saber greu no haver-hi pujat ja que hi érem. Quin mal regust ens va quedar, tota la baixada pensant-hi! Però vaja, queda pendent de fer un altre dia ara que ja se sap on és.

(El desnivell positiu està malament, ja que la caminada en sí comença a 1960 metres)

Un cop arribats de nou a Núria, vam fer la visita de rigor al Santuari i ja que el temps mig acompanyava vam decidir baixar fins a Queralbs pel GR11. El que hauríem volgut fer pujant ho vam fer de baixada.

Baixada còmode, unes 2h30 fins a Queralbs, pel GR11 i amb unes vistes molt boniques. El temps va respectar-nos durant tota la baixada i vam poder arribar a Queralbs sense cap problema.

En total van ser uns 15kms. Bona caminada i amb el regust amarg de no haver fet el Puigmal. Un altre dia serà.

Aquesta setmana 3 partits de Gran Repte, un ja l'hem guanyat avui dimarts, en queda un altre dijous i a priori un altre divendres, tot i que mirarem de suspendre'l. Hauré de sortir a córrer algun dia?

Abuelo Runner ha dit...

BONITA ZONA FRANCECS.. EL ABUELO LA TIENE TRILLADA, YO SUBO DESDE RIBAS DE FRESSER HASTA NURIA Y LUEGO BAJO DESPUÉS DE COMER... VEO QUE EMPIEZAS HA ESTAR EN FORMA PARA GRANDES RETOS.

Yves ha dit...

Gran excursió!

Jordi ha dit...

Molt bona excursió Fos!. Veig que t'estàs preparant fort per Olesa, jeje.