
Ahir diumenge vaig fer una caminada desde Moja fins al Puig de l'Àliga i tornar fins a Moja, tot caminant, res de córrer. En total van ser 15 kms xino xano i disfrutant del paissatge. La veritat és que fins fa un temps desconeixia tota aquella zona i per fer tiradetes amb una mica de desnivell pot anar bé per fer uns bons entrenos.
Però lo que m'ha rondat pel cap aquesta setmana és el de fer 2 maratons en 15 dies, Donosti el 27 de novembre i Castelló el 11 de desembre. El Xavi Varias està preparant una bomba pel desembre i em va dir que si m'apuntava a Donosti ell també hi aniria, és la seva manera de provocar-me, i com que sap que em deixo enganyar fàcil, anirem a Donosti a fer la Marató. Dia 13 de novembre Behobia, dia 27 de novembre Marató, tot a Donosti.
El problema és que Castelló està dos setmanes després, primer havia pensat en fer les dues, però ara ja estic meditant seriosament vendre el dorsal de Castelló i no anar-hi, penso que amb un bon entrenament com tinc pensat fer per Donosti les podria afrontar totes dues, això sí una a tope i l'altre de passeig, però ben vist i pensant-ho fredament, miraré de descartar Castelló. Donosti implica avançar dues setmanes la preparació, així que a principis de setembre començarem amb el tute de 13 setmanes, però això no em suposa cap problema.
I descartant Castelló se m'obre la porta a afrontar dues curses que em fan il.lusió, la Mitja Marató de l'Espirall i participar en alguna prova de les 24 hores en pista que organitzen els corredors.cat.
L'any passat no vaig poder córrer la Mitja perquè feia el debut en Marató a Castelló el mateix dia. La veritat és que sempre fa gràcia córrer a prop de casa i amb gent que coneixes, només la he corregut 1 any i quan encara jugava a futbol, ha plogut molt desde llavors.
I en quan a les proves de corredors.cat, no tinc massa clar en quina prova participar, dues que es van disputar l'any passat em passen pel cap , o bé les 6 hores individuals de resistència o bé les 24 hores de resistència per equips. Queda molt però t'has d'anar planificant una mica la temporada d'aquí a finals d'any. Així doncs la cosa quedaria més o menys així:
- A principis d'octubre uns 10kms o una mitja marató.
- A mitjans d'octubre la Cursa del Cava
- 13 novembre Behobia - Donosti
- 27 novembre MARATÓ Donosti
- 11 desembre Mitja Marató Espirall
- 17 desembre 6 hores de resistència corredors.cat
Aquesta és la idea, veurem quants cops la canvio, jeje.
Ah, per acabar, aquesta setmana esdeveniment bastant festiu a Mataró, una mitja marató per relleus de 3 persones. Una bona manera de fer alguna cosa diferent per quasi acomiadar la temporada de curses. Tot i que això últim s'ha de dir amb la boca petita perquè sempre acaben sortint coses noves a fer.
Salut!
5 comentaris:
El caso es estar dando guerra.. pues claro que si.. ya tendremos tiempo de estar parados, por obligación... aunque espero nos respeten las lesiones.
Francesc ahora con la bici nueva, hay que quemar gomas, yo estoy haciendo algo de bici, para descansar articulaciones, estaré así un mes.
Podríamos quedar un día con la bici.
No pensis molt enllà, que el cami es llarg...i ja hi haura temps de replantejar-se els objectius.
La bici, quan et treguis les rodes petites, em truques...
Vaia, el que ha anat a parlar, que no pensi massa enllà. No em facis parlar bocamoll. Les rodes petites ja són fora, t'estic esperant i no et presentes. Canguelo!
Abuelo, para lo de la bici ya quedamos un día, espera que ponga la cesta y vengo, jaja.
Bici? Triatló?
Jaja Yves, Jim Tomic norteamericano.
No, no, les triatlons encara no, vaja, no m'hi veig, sobretot pel que fa al tema natació.
Igual sí que aviat provo alguna duatló molt però que molt popular, però l'objectiu a curt plaç és millorar en marató.
Publica un comentari a l'entrada