Seguidors

dissabte, 21 de maig del 2011

Tocat, però tornaré!

Ha estat una setmana una mica dura en tots els aspectes i pel que fa a l'apartat físic havia d'arribar el dia que alguna part del cos em digués prou. I així va ser després d'una altra bogeria intersetmanal, aquesta feta el dimecres de 4 a 8 de la tarda recorrent els 31,5 kms entre Sant Sadurní i Sitges. No coneixia la ruta, així que perquè no ...


El Xavi em va enganyar de nou, jo no volia, com sempre, jaja, i més quan sabia que tenia una petita molèstia una mica més amunt del bessó dret i tenia dubtes de com evolucionaria durant el recorregut. Però bé, allà erem, per fer la ruta i passar la tarda.
Els primers 14 kms fins a Olesa de Bonesvalls els portava mitjanament bé, poca molèstia i anàvem fent. Arribem bé a Olesa, repostem aigua en un super, mengem alguna cosa i apa, tornem-hi. La segona part la cosa ja va canviar, el dolor va anar augmentant i patia bastant, fot ràbia perquè no disfrutes tant de l'aventura. Mira que desde Olesa el camí era molt guapo, tot fent el GR5 però carai, no ho vaig passar-m'ho massa bé que diguem. Això sí, el banyet al marid que ens vam fer al arribar a Sitges no té preu, inconscient, sí, però reconfortant.


Aquí podeu veure el desnivell de la ruta:

I aquí em vaig dir prou del tema córrer, descans i treball de fisio fins almenys fins el dia 5 que vaig a la cursa de Martorell i esperar a veure com evoluciono, perquè ara comencem aviat la Lliga de Socis del Barça i s'ha d'estar a punt, que la final és al Camp Nou i és el nostre objectiu particular, jugar en aquell descampat.
Per cert, ahir tot i les molèsties, inconscient de mi i potser perquè m'havia compromès, debut patxanguero de futbol 7 amb el Molanta7. Quina sensació tan estranya que vaig tenir, feia potser un any que no feia un partidet en un camp de futbol. Però vaja, bona estona compartida tot i que anava mig coix. Ja em tenen quasi fitxat per la lliga d'hivern, falten els típics serrells,jaja i serà una bona manera de seguir tocant pilota (espero que no em torni a entrar el mono de futbol) i poder estar en contacte amb antics companys del Molanta.

I per acabar, aprofito per presentar-vos les dos noves joies adquirides, les Asics Trabuco que ja s'han estrenat recentment i les Brooks Cascadia, calententes calentetes i espero que m'acompanyin durant molt de temps per aquests mons de Déu.

Salut!

5 comentaris:

Yves ha dit...

Jugues al gran repte?

Francesc ha dit...

Si estic en condicions jugaré, sino donaré ordres per tal de que no juguis.

Abuelo Runner ha dit...

Buenas zapatillas te has comprado pajaro.. y si estas parado te duraran mas :)jijiji.
Francecs los patos están mejor que tu y que yo... la Maria los cuidas como a las nietas no les falta de nada.... ya veremos porque crecen rapidísimo.
Esta semana te curas y el domingo ha Vilanova que no quiero cagaos en mi blog.
Un saludo para todos.

Francesc ha dit...

Abuelo, ya te digo yo que el domingo no vendré, así que deja el pabellón bien alto, sé que eres capaz de esto y más, jeje.
Un abrazo!

Jordi ha dit...

Ànims Fos!, recupera't aviat i a seguir donant canya!.