Seguidors

dilluns, 30 de maig del 2011

Comença el Gran Repte

Després d'acabar tocat la sortideta Sant Sadurní - Sitges em vaig posar en mans del fisio perquè sospitava que alguna petita lesió podia tenir. I així va ser, tinc una petita contractura a la inserció del bessó dret que me la devia fer als 7 cims perquè cap a la meitat del recorregut ja notava petites punxades.
Total, que la setmana passada vaig fer repòs absolut de córrer i em vaig dedicar a relaxar-me a la piscina de casa durant les tardes combinant-ho amb treball de fisio també.
Ahir diumenge vaig sortir a córrer 30 minuts,sempre seguint els consells del fisio,a ritme molt molt suau i així vaig fer. Em sembla que amb prou feines vaig recorrer 5kms i 200 metres. Tot i anar tan a poc a poc vaig seguir notant alguna petita molèstia, mala senyal doncs. Però bé, sortir a córrer ni que fos poca estona era l'escusa perfecte per després estirar bé el bessó i anar a la piscina a fer un banyet fresquet fresquet.
I a partir de dimarts comencem el Gran Repte, la lliga de futbol per Socis del Barça, torneig que juguem en una lligueta 11 equips tots contra tots i on els 4 primers passen a semifinals. Els partits es juguen a la Ciutat Esportiva del Barça i els 2 finalistes tindran la recompensa de jugar la final al Camp Nou, així que ho intentarem però sempre partint de la base que anem a disfrutar i passar una bona estona. Demà torno a tenir visita al fisio i a veure què faig, però segurament em prengui uns dies més de repòs i no pugui jugar encara.
D'altre banda diumenge al matí tinc cursa a Martorell (12kms). Més que res per veure a un antic company i gran amic d'Olesa, Capilla, que també s'ha passat a aquest món de l'atletisme popular. Com que ja m'hi vaig inscriure fa temps hi aniré segur, almenys per saludar-lo i recollir la samarreta que em correspon com a inscrit i per poc que pugui ja us dic que correré, encara que sigui molt a poc a poc i tirant fotos, que mirat així almenys ho podré aprofitar per això.
Deixo el calendari de partits, som l'equip S1 (Maier, ya tienes excusa para venirme a ver y echar unas fotos)

3 comentaris:

Jordi ha dit...

Fos, no forcis gaire a Martorell o no podras amb el Gran Repte.
Sort als partits!!.

Abuelo Runner ha dit...

Me guardo los horario y ya me acercare a verte.
El domingo estuve en la TALAIA y en otro pico de la zona.. entra en mi blog y lo ves.

Francesc ha dit...

Jordi, s'ha de compaginar tot, jeje. El primer partit maneta ja, però en contra, quin desastre. El futbol ja em supera, almenys el futbol 11.
Abuelo, no pases mucho por la ciutat esportiva, que verás un exjugador arrastrarse por un campo. Ya leí tu crónica ya, ese Belchite lo harás silbando, que suerte tuviste de hacer unas cursas conmigo, lo que llegaste a aprender, eh???
El otro pico que dices es el Puig de l'Aliga no? Ese me lo hago yo desde casa, ir y volver unos 20 kms.