Com deia, molts coneguts que hem anat saludant moments previs a la sortida, hi havia de tot: molts preparant la marató de BCN, algun triatleta i presentació amb alguns Fondistes que he anat trobant, alguns ja coneguts i d'altres que he tingut ocasió de conèixer abans d'arrencar.
La sortida l'he pogut fer desde el calaix de davant de tot, desconec quins criteris i marques han validat, però el fet de sortir amb els bons sempre és una avantatge i més quan hi ha unes 4500 persones per darrera. Amb mi ha sortit el Sergi, que tot i no tenir cap marca i haver de sortir a priori del calaix 4, l'últim, s'ha pogut colar per fotre canya desde allà davant.
Avui anava a lo que anava, fer marca, que d'això n'estava convençut però desconeixia el marge. No sé córrer ni estic preparat per fer curses tan curtes i em perdo una mica, la veritat. He fet el 1er km en 3'34'' per tot el passeig, això ja ho tenia pensat d'inici, fer un 1er km fortet i agafar una mica de marge.
A partir d'aquí i tot que al 7 encara he rodat a 3'50'', he pensat més en assegurar-me la marca i cremar-me el menys possible si és que era possible, rollo Sergey Bubka, marca cm a cm, jaja. Se m'ha fet molt llarg el final i molts corredors m'anaven passant, la majoria de la Mitja diria. M'he mantingut en 3'55'' i he passat per l'alfombra oficial dels 10kms en 38'53''. Encara quedaven 578 metres per trobar-nos amb l'arc d'arribada i he baixat descaradament el ritme, la feina estava feta i no volia cremar-me més. Acabo en posició 22 als 10kms i nova MMP però haig de dir que esperava fregar els 38' però que no me'n vaig trist ni content, m'ha deixat que ni fu ni fa. Bé, una cosa és esperar i l'altre saber si realment estic preparat per fer-ho. He començat fort per lo que és el meu nivell, ho reconec, però és el que tenia planejat avui. Segurament ara, vist lo vist, canviaria de tàctica, però ja està fet, de tot se n'aprèn. No em preocupa ni un minut, a l'horitzó tinc la marató de Gran Canària i aquest és el gran objectiu del mes de Gener, acabar-la i no patir massa.
Ara, també haig de dir una cosa, quan passis de 21 kms m'avises i ens veiem a l'asfalt o on sigui, :-). Enhorabona, t'ho estàs currant i encara em ric quan a Polònia deies de sortir a córrer a les 7 del matí i te'n foties de mi. Ara si ho dius ja m'ho creuré. A seguir entrenant i a guanyar curses aviat. Espero però que recordis qui et va iniciar en això, jeje.
Salut!
7 comentaris:
Joder estas que te sales Francesc.Suerte en Gran Canarias,seguro que te sorprendes a ti mismo.Saludos.
Sort en la nova era verda!
Has fer bona cursa Francesc, t'ho miris com t'ho miris és una bona marca. Potser les sensacions no han estat les que esperaves, però és que tampoc em sembla que sigui una cursa per fer marca.
Esta claro Francesc, que en estos momentos no puedes estar rapido.. con las tiradas largas que llevan tus piernas, el tiempo es bueno, pero yo estoy seguro que si preparas un 10km a conciencia.. le bajas mas de 1'.
Ei Francesc!
Bona marca en un circuit força complicat.
Llástima que no ens vam veure, la sortida va ser un caos i vaig sortir molt endarrerit. Em sembla que ja m'han vist prou per Sitges.
Si preparas uns 10Km específicament t'acostarás als temps del Sergi, pero ara t'has de centrar en les Maratons. Molts ànims!!!
I no expliques la cassolada que vas muntar a les 3 de la nit a la Girada? I els ous pakistanessos que vas fotre als spaguettis? i els kiwis que em volies enxufar amb l'excusa de que a tu no t'agraden?
Explica el que vulguis també!
No no, merci per tot. Com dic, el córrer ve després de les persones ;)
I tu ets gran!
Felicitats per MMP i a sumar km...!!!
Forest, ya te digo yo que no me voy a sorprender. Objetivo acabarla, nada de marcas,eso lo dejo para mucho mas adelante si puedo.
Merci Yves, de verd, jaja.
Jordi, merci i a seguir, ja saps de què parlo.
Abuelo, nunca he sido rápido, si acaso por momentos menos lento, jaja.
Miquel, ja ens trobarem en alguna segur, pero a Sitges tampoc ho crec. Merci.
Tu Condis afluixa eh, que un palomo no hace verano, jaja. Segueix treballant aixi!Ah, els kiwis encara son aqui!
Publica un comentari a l'entrada