Seguidors

diumenge, 1 de gener del 2012

2012 , coses que em passen pel cap ...

Ja som al 2012, he acabat l'any amb la Vallecana però desconec com, ja que aquest post ja el tinc fet del dia 30 i es publica automàticament l'1 de gener.
Deixem enrera un 2011 a nivell de runner boníssim, amb molta progressió i encarem un 2012 que es preveu de molt volum.

El principal repte del 2012 són les 12 maratons. Al final ho tirem endavant després de meditar-ho durant un temps. Això no vol dir que en fem una per mes, ja que al juliol i setembre aquí no se'n fan, sino que hi haurà mesos en què haurem de doblar. I com que volem evitar anar a l'estranger, la cosa de moment queda així:

Maratons confirmades i que tenim pensat fer :
22 Gener - Gran Canària
19 Febrer - Sevilla
25 Març - Barcelona
15 Abril - La Corunya
29 Abril - Empúries
27 Maig - Bilbao
18 Novembre - València

Maratons per confirmar data que farem si es mantenen al mateix mes:
Juny - Toral de Vados (León)
Agost - Río Boedo (Báscones de Ojeda)

A partir d'aquí en quedarien 3 per fer. Haurem de jugar amb les dates a mesura que es vagin confirmant Mediterrani, Costa Daurada, Saragossa, Castelló, Ourense i Màlaga (6 de desembre).

A banda de l'asfalt, vull fer el debut a la Botifarunner, repetir als 7 cims i provar també l'Olla de Núria. I si tinc vacances a finals de juliol m'agradaria escapar-me a Chamonix i fer la ruta circular del Mont Blanc. Vaja, unes vacances actives. Però bé, calma, ja anirem veient com es mou tot.

I per acabar l'any què millor que repetir les 6 hores en pista, em va agradar l'experiència i tinc ganes de millorar resistència i sobretot treure'm les males sensacions que vaig tenir durant les dues últimes hores.

És només un petit tastet del que podria ser el 2012.

Salut i kms per tothom!

5 comentaris:

forest ha dit...

Diosss Francesc,menudo año te queda de kilometros.Me gusta tu calendario.Saludos.

Jordi ha dit...

Ànims crack, estic convençut que ho tiraràs tot endavant, i amb nota!!.

Francesc ha dit...

Forest, a ver si nos vemos en alguna de éstas. La cosa promete. Feliz Año!
Jordi, ja veig com progresses,jeje.

Yves ha dit...

Si allargues l'estada a Bilbo potser ens trobem, hahahaha

Sergi Condis ha dit...

El 2013 a la UVI... disfruta de tot el que pretens pel 2012, ja t'acompanyaré a algun que altre lloc!