Seguidors

diumenge, 27 d’abril del 2008

Confiança total

Olesa 3 Parets 0
Nova victòria d'un equip que cada cop es mostra més sòlid i amb la confiança de què se sent fort. avui ha estat un dels partits més plàcids que hem tingut últimament, contra un Parets bastant inofensiu que no ha creat gens de perill. 2 gols a la primera part i un a la represa han deixat el partit sentenciat i després del 3-0 ens hem dedicat a passar l'estona.
Queden 4 partits i els càlculs són clars, 5 punts i nou equip de 1a Catalana, contant que el segon classificat sumi els 12 punts. Però ara tenim dues sortides complicades i convé sumar com a mínim 2 punts per rebre el Berga amb condicions de ser campions sino és que ho hem fet abans.
I després de la jornada d'avui el segon és el Llagostera amb 53 punts, aprofitant l'empat del Ripollet(52) al camp del cuer Berga i la derrota del Granollers a Vilassar.
Per cert, a Palau jugarem el dijous, el partit s'avançarà ja que s'han posat d'acord els dos equips.
Vull aprofitar per comentar-vos que dimarts me'n vaig a Manchester a veure el pas del Barça a la final de Moscou, o això espero. Com a nota per l'optimisme dir que he anat a dos desplaçaments,a Milan l'any de la segona Champions (0-1) i a Celtic Park aquesta temporada (2-3) i que per tant segueixo invicte.Firmo un 1-1, patint el que no he patit mai i veure el Barça en una nova final. Que així sigui.

diumenge, 20 d’abril del 2008

Cop sobre la taula

Canovelles 2 Olesa 5
Se'ns dubte és el pas de gegant que faltava per consolidar el liderat. I més encara tenint en compte que el Ripollet ha empatat amb el Vic i per tant, el que es presentava una jornada propícia per la retallada de punts, ha estat un cop moral i un dir "aquí estem" per la resta d'equips.
Anant una mica al partit, tal com ha començat de malament, he pensat lo pitjor. No havíem ni tocat la pilota i ja perdíem 1-0. I un xut de 25 metres ens ha deixat 2-0 als 20 minuts aproximadament. Però en 2 minuts d'inspiració abans del descans hem empatat el partit i una expulsió ens ha conduït al descans amb 2-2 i el Canovelles amb 10 jugadors.
A la represa i quan es portaven 10 minuts, segona expulsió d'un jugador del Canovelles. Jo de vegades no entenc alguns jugadors, estan amb una targeta i fan una entrada de targeta clara i a sobre encara protesten. Doncs res, ells amb 9 i a tenir paciència. I han anat caient els gols i a esperar el final del partit.
Ara la situació és òptima, 7 punts al segon i queden 5 partits. Això no es pot escapar, però som conscients que queda poc però queda molt. En el món del futbol tot pot passar i no ens hem de confiar gens. La classificació queda amb : Olesa(58), Ripollet(51), Llagostera(50), Granollers(48, -1 partit), Rubí(46), Canovelles(46).
Cada setmana penso i dic el mateix, però si guanyem el partit de casa contra el Parets (es juga a Esparreguera) la cosa estarà quasi sentenciada. Amb 9 punts pugem, sempre i quan els de darrera ho guanyin tot i tal com veig a l'equip de posat ara mateix és molt difícil que això se'ns escapi.

diumenge, 13 d’abril del 2008

Partit dels grans,victòria crucial


Olesa 3 Ripollet 2
Sense cap mena de dubte el millor partit que s'ha vist al nostre camp aquesta temporada, amb 2 equips que han buscat la victoria i dues aficions entregades, semblava més un partit de promoció d'ascens. La primera part ha estat frenètica, 1-0,1-1 2-1 i novament empat, amb dos golassos impressionants del Xavi Moron i del Raul que han tret les teranyines de la porteria del Ripollet i un continu "toma y daca" entre els dos equips.
La segona part ja ha estat més tàctica i només començar hem fet el 3-2 definitiu obra novament de Raul. El Ripollet ho ha intentat però sense massa claretat i a les contres no hem pogut sentenciar i salvar el goal-average, però la victòria era el més important per demostrar que a casa estem molt forts.
Menció apart quan ha acabat el partit. Lògicament hem saludat a la nostra afició, hem anat a agraïr el suport dels Green Warriors i hem anat cap al vestuari.Però quan estàvem allà ens diuen que pugem de nou al camp que ens estan esperant. Ens fan el passadís i comencen a cantar i cantar amb nosaltres allà al camp com si ja haguéssim pujat.Ho viuen molt i és d'agraïr que tinguis aquest suport durant els partits.
Després d'aquesta victòria, tenim 55 punts. El Ripollet es queda amb 50, Granollers(48), Llagostera(47), Vic(47,encara que pendent de la sanció de 3 punts) i Canovelles(46), el nostre pròxim rival. Veurem què passa la setmana que ve.



Els Green Warriors
donant suport en cada
partit.

dimarts, 8 d’abril del 2008

Ocasió perduda

Rubí 2 Olesa 1
Després de les derrotes del Canovelles i del Llagostera el dissabte, el partit era casi com un match point per deixar la lliga sentenciada. Però no ho vam saber aprofitar davant un equip que va demostrar que si sempre es prengués els partits igual no estaria on està actualment. Un golàs de Villanueva de 30 metres va desfer l'empat a 1 que hi havia al marcador.
No va poder ser, però almenys els resultats van acompanyar i també va perdre el Granollers. L'únic que no va fallar és el Ripollet, que es posa a 2 punts nostres però que diumenge vinent ens visitarà en el partidàs de la jornada. Si guanyem farem un pas importantíssim per l'ascens.

Demà Champions.Malgrat tot,Força Barça!A veure si eliminem el Schalke 04 com sigui, ens plantem a semifinals i els jugadors es mentalitzen que malgrat la temporada de decepcions, la final està a un pas. Per mi les claus a part de les possibles sancions que hi puguin haver són: recuperar al millor Messi, que el Márquez faci 2 partits com ell sap fer, que el Deco aporti en 2 partits tot el que ha deixat de fer, que el Henry faci algun gol de crack, que el Eto'o afini la punteria, que el Zambrotta jugui amb més confiança i faci una mica com feia a la Juve,... Buff, masses coses a demanar, millor que ho deixi. Eliminem demà als alemanys i després si cal ja resarem una mica perquè tot lo comentat sembla impossible.

diumenge, 30 de març del 2008

Més ferms al liderat

Olesa 1 Granollers 0
Partit gran el que s'ha disputat després de les vacances de setmana santa. Nosaltres amb l'ocasió de deixar despenjat al Granollers i el Granollers amb l'obligació de guanyar per aferrar-se a la lliga.Per partit, un partit que podríem considerar de 6 punts.
Ha estat un partit amb molt de respecte en els compassos inicials i que s'ha ressolt en un remat de cap de Rafa Bellés.D'aquí al descans poca cosa més i a esperar la segona part.
A la represa, el Granollers s'ha llançat a l'atac però no ha pogut empatar tot i tenir un travesser i vàries faltes a la frontal de l'àrea que no han sapigut aprofitar. Per a nosaltres gran resultat, goal average a favor amb el Granollers que es queda a 7 i agafem dos punts més de distància al segon classificat després de la derrota del Canovelles amb el Ripollet 1-2, que és el nou segon classificat.
La classificació a falta de 8 partits queda així: Olesa(52), Ripollet(47), Canovelles(46),Granollers(45),Llagostera(44). El Vic ja es queda despenjat després de no acabar el seu partit a casa amb l'Amer quan perdia 0-1 i retirar-se del camp(sembla que s'ha posat de moda això). Pel que fa al pròxim rival nostre, el Rubí, ha cedit un empat i es queda amb 40 punts i bastant despenjat tot i que suposo que diumenge cremarà el seu últim cartutx.
Val a dir que hem salvat el primer obstacle, però en queden 3 de consecutius: Rubí, Ripollet i Canovelles. Fer 7 punts en aquests 3 partits seria posar mig peu a la 1a catalana.

divendres, 28 de març del 2008

New York, New York


És una ciutat que enganxa i que requerirà de més visites en el futur. Van ser 6 dies molt ben aprofitats per veure llocs mítics de la ciutat com ara Times Square, l'Empire State, la zona 0 dels atemptats del 11 de setembre, el Central Park, el Rockefeller Center, les Nacions Unides, passejar per la 5a avinguda, fer compres pel Soho, veure una missa gospel al Harlem i poder anar al Madison a veure un partit de la NBA.
Grates experiències van ser la missa gospel i el partit al Madison. Del gospel puc dir que hom no s'esperava trobar un ambient de festa en tan poc espai, molt de sentiment per part dels practicants i increïbles veus dels coros presents.Vaja, com una película.No deixa de ser curiós que en la part de dalt de l'església si situessin els turistes per veure l'espectacle i també participar d'ell.

En quan al Madison Square Garden, partit entre els Knicks i els Grizzlies. Poc es podia esperar del partit però se'ns dubte la gran atracció va ser el Navarro. La seva sola presència va fer que el Madison fos com el Palau Blaugrana en la seva època de culé. Impressionants ovacions en tot moment que van fer emmudir i alucinar alhora als americans allà presents que es preguntaven què passava allà. El Navarro per ells no és ningú i no entenien res. Inclús els seus propis companys d'equip no es creien el que veien.

Si algú vol anar-hi algun dia i vol que l'acompanyi que m'avisi que segurament m'apuntaré de nou. New York is different!

dilluns, 17 de març del 2008

Se'n van ... doncs jo també me'n vaig, però de vacances

Amer 2 Olesa 2 (sense acabar)
El futbol sempre et depara sorpreses i el que vaig viure ahir no ho havia viscut mai en un camp de futbol. M'explicaré de la manera més objectiva possible, sempre intentant respectar el rival.
Abans de començar el partit el nostre entrenador ja ens avisa que és un equip que va al límit del reglament i que no s'arruguen per res, que a cada partit els hi expulsen un parell de jugadors,...
Al començar el partit ja ho comprovem amb entrades dures i fora de lloc. Se'ns avancen al marcador en la primera arribada, empatem de gran jugada i arriba el primer penal en contra de l'Amer. Per mi no era penal, sempre veient-ho desde la distància. El defensa deixa la cama i el Pelegrin simula penal, amb la conseqüent segona groga i expulsió pel jugador de l'Amer. Gol i 1-2 al marcador. Allà la gent ja es volcar a cridar i cridar a l'àrbitre, dient-li de tot però no es recordaven que 5 minuts abans li havien fet un clamorós penal a l'Arturo que no va pitar.
Però la segona arribada de l'Amer va ser el segon gol d'ells, una jugada embarullada dintre l'àrea i gol.2-2 al descans i ara ve el show.
Passen 20 minuts i ens diuen que l'àrbitre no sortirà al camp fins que no vinguin els Mossos d'esquadra. Esperem fins a 45 minuts i finalment arriben 2 Mossos d'esquadra a l'àrbitre.
Només començar la segona part, al minut 1 l'Amer es queda amb 9 per agressió d'un jugador d'ells després de rebre una falta a favor!!!(cop de colze i segona groga,quin culpa en té d'això l'àrbitre?). I al minut 4 arriba la jugada decisiva on es produeix un doble penal al davanter Raul, primer l'agafen de la samarreta i després patada per rematar-lo. Jo la veritat és que no sé què protestaven i agafen i diuen que se'n van. Clar, jo no m'ho crec, però veig que desde la banqueta deien que marxéssin i inclús alguns jugadors incitaven a d'altres també a marxar. Abandonen el camp, nosaltres ens quedem allà al camp fins que ens confirmen que ja podem marxar. Mentrestant, vaig estar parlant amb algun jugador i l'entrenador d'ells i comentaven que no era tant per l'actuació del partit sino perquè tota la temporada havia estat igual i que plegaven.
Aquest fet els comportarà perdre el partit per 0-3 i que a la classificació els hi restin 3 punts tal com indica el reglament. Una altra decisió seria una sorpresa.
Analitazant la jornada, ens deixa victòries de tots els favorits exceptuant l'empat entre Rubí i Canovelles, que deixa la classificació així: Olesa (46 -1 partit), Canovelles(46), Granollers(45), Ripollet(44), Llagostera(41), Vic(41), Sant Cugat(40) i Rubí(39).
La pròxima jornada partit de la màxima contra el Granollers, comença a repartir-se el bacallà de debò. Una victòria marcaria 7 punts de diferència entre els dos i l'average a favor, però per això encara queda. Jo tanco el blog una setmana, me'n vaig a Nova York uns dies a veure els Knicks-Grizzlies. Defense!!!