Seguidors

dilluns, 17 de desembre del 2007

Empat agredolç

Olesa 1 Palau Solità 1
Marco, em lesiono i per postres no guanyem. Per un dia que faig un gol ja podríem haver guanyat,no? El partit va transcórrer amb un Palau que va sortir bastant fort, un equip rocós que sabia el que venia a fer. Tot i això, el partit estava igualat a 0 fins que al minut 40 va arribar el meu primer gol de la temporada(i espero que no únic). Aprofitant el rebuig al pal en una falta vaig fer pujar el 1-0 al marcador. Així vam arribar al descans.
Ja no em trobava bé durant el partit degut a una molèstia en els isquio-tibials de la cama esquerra i per precacució al descans vaig decidir no continuar. Per experiència pròpia no volia tornar a lesionar-me amb una possible rotura que ja havia tingut fa uns anys i vaig demanar el canvi.
En la segona part ens van empatar només començar i el partit va transcórrer amb molta igualtat però sense destacar moltes ocasions clares, encara que en vam gaudir d'un parell i d'un gol anulat que desde la meva posició no puc jutjar, però que els meus companys van dir que no era pas fora de joc. Però en fi, un cop acabat el partit ja no s'hi pot fer res i només queda pensar en el partit del pròxim dissabte contra el Vic, segon classificat que ahir va golejar al Parets 5-1.