Seguidors

dijous, 11 de juny del 2009

Matant les hores

Després de la patxanga de dissabte a Can Trias i tot esperant novetats, necessito altres motivacions per anar matant el temps i seguir movent el cos una miqueta.
Dimarts vaig anar a fer un partidet de tennis amb el meu amic Sergi Condis, potser els d'Olesa el coneixeu ja que va jugar mitja temporada a Olesa la temporada passada. Ni amb moltes hores d'entrenament entraríem al ranking de l'ATP, però almenys es va córrer una miqueta.
Dimecres va ser la prova de foc. Un company de feina, Xavier Varias, bon amic de Sant Sadurní i atleta experimentat en proves de fons i resistència, em va proposar fer una ruta d'uns 16 kms a ritme suau perquè es necessita posar a to de cara als seus pròxims objectius. Lògicament vaig acceptar, no sé dir mai que no quan hi ha esport pel mig, i res, 1 hora 44 minuts corrents sense parar a ritme això sí bastant tranquil. L'objectiu per mi era no parar durant tota l'estona i puc dir que ho vaig aconseguir. Això sí, sol mai ho hauria fet, no estic mentalitzat per aquestes coses de moment.
I per acabar la setmana, divendres debut a la lliga dels Socis del Barça. Ja la vaig jugar l'estiu passat i bé, passes una bona estona i pots jugar per fi sense la pressió del resultat.
M'agradaria poder parlar alguna cosa del futbol d'Olesa però com que no sé quasi res i segurament fins el dia 22 no parlaran amb nosaltres, només toca esperar. Trobo que són dates molt llunyanes per començar a parlar amb els jugadors, però bé, és el que hi ha. Tampoc em preocupa massa, sino em convenç el que em puguin oferir em quedo a casa i tan tranquil amb aquestes 3 temporades viscudes i amb els èxits assolits en aquest club. A la meva edat, si plego d'Olesa ja no em veig jugant en cap altre equip "professional", entenent com a professional les obligacions que comporten setmana rera setmana els entrenaments i els partits. Sempre havia jugat al costat de casa meva i mai havia sortit fora del Penedès, així que em dóno més que satisfet amb l'experiència viscuda i sobretot amb els amics que he fet.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Francesc en primer lloc felicitats ja que no vaig poguer celebrar in situ amb vosaltres aquest ascens.

Com tu be dius no passa res per nosaltres si continueu tots millor i si no es posible tingues en comte que per nosaltres el GW, estareu amb el nostre record mes gran primer per fer.nos disfrutar durant aquestes tres temporades i arribar a una lligueta mai vista al poble.

GREEN MIGUEL

PD. Records al pare i la mare i creu-me lány que be encara donarem guerra,.

HOSPI - OLESA jijijijiji