Seguidors

dijous, 16 de juliol del 2009

Ja tenim calendari.

Finalment ha sortit. 1a jornada :
BENAVENT, F.C. ''A'' - PALAMOS, C.F. ''A''
EUROPA, C.E. ''A'' - AMPOSTA, C.F. ''A''
REUS DEPORTIU, C.F. ''A'' - BALAGUER, C.F. ''A''
CORNELLA U.D ''A'' - OLESA MONTSERRAT, CF. ''A''
LLAGOSTERA, U.E. ''A'' - POBLA MAFUMET, C.F. ''A''
CASSA, U.D. ''A'' - SANTBOIA, F.C. ''A''
VILANOVA GELTRU C.F. ''A'' - L'HOSPITALET, CENTRE ESPORTS ''A''
CASTELLDEFELS, U.E. ''A'' - PRAT, A.E. ''A''
RAPITENCA, U.E. ''A'' - BLANES, C.D. ''A''
MANLLEU, A.E.C. ''A'' - PREMIA CLUB ESPORTIU ''A''

2ªJornada :
OLESA MONTSERRAT, CF. ''A'' - REUS DEPORTIU, C.F. ''A''
17ªJornada:
OLESA MONTSERRAT, CF. ''A'' - VILANOVA GELTRU C.F. ''A''
19ªJornada:
OLESA MONTSERRAT, CF. ''A'' - LLAGOSTERA, U.E. ''A''

Comencem fora, ja no és cap novetat. Si us haig de ser sincers, miro els equips i qualsevol em fa molt de respecte. A la segona jornada ja ens ve el Reus, anem a Europa, vindrà el Benavent, ... Buff, jo si fos aficionat aquest any em frotaria les mans amb els partits que s'han de jugar. Si ens remuntem a la 1a regional i ho comparem amb Turo la Peira, Torrellenc, La Guardia, Bellvitge, ...

I no voldria deixar de comentar les dos jornades intersemanals :

5ªJornada en dimecres 23 de setembre :
PALAMÓS - OLESA MONTSERRAT, CF. "A"
34ªJornada en dimecres 14 d'abril :
RAPITENCA - OLESA MONTSERRAT, CF. "A"

Què voleu que us digui, anar entre setmana a Palamós i Sant Carles de la Ràpita és una aventura . Suposo que hauran valorat la possibilitat de que a casa no hi ha molta llum, però quins desplaçaments ens han tocat! No seria més fàcil condicionar aquestes dues jornades a jugar-les entre equips de més proximitat? Per exemple, un Llagostera - Palamós, Amposta-Rapitenca, Cornellà-Olesa, Balaguer-Benavent, ... O no interessa posar-los entre setmana?

1 comentari:

Santa Oliva Fanàtics ha dit...

Ja era hora! I ja ho pots ben dir: ens estem fregant les mans amb tots els partidassos que ens esperen aquesta temporada.

Jo ja li estic planificant tots els caps de setmana a la meva dona, pobreta. No sap el que ha fet: s'ha comprat un cotxe. Ja tinc xofer!

El que em fot de debò -i és el primer que vaig veure al mirar el calendari-, és la intersetmanal que ens toca anar a Palamós. No hi ha equip més històric a Catalunya i és una llàstima que no tots poguem anar a gaudir del moment amb el nostre Olesa per ser dia laborable. Però haurem de fer tots els possibles per no deixar-vos-hi sols.

Salut!
C.