Seguidors

dissabte, 21 de juliol del 2018

Cavalls del Vent Open

30 de Juny. Prenia part en la Cavalls del Vent Open, travessa de 84km i uns 6000+.

El meu objectiu no era altra que acabar, anava bastant mentalitzat amb la causa. Conscient també que el meu estat de forma no era el desitjat i que per tant no podia exigir-me més del que m'agradaria. Aixi doncs, en un càlcul previ m'havia marcat al voltant de 16 hores i 30 minuts, coneixedor del recorregut i del que em podia trobar. A tot això, se li ha d'afegir la forta calor que va fer, massa pel meu gust.
Sortida del refugi d'Estasen a les 6 del matí.
Primers 27km força dignes, en els passos pels refus de Prat d'Aguiló, Cortals i Serrat. Allà el sol ja apretava i en sortir del refugi ja vaig notar com un petit baixón. A més venia un dels trams més durs fins al refu de Niu. Però bé, mica en mica em vaig anar refent i tot i no estar ple de forces encarava la part final de pujada a Niu bé de cap i sabent que allà pararia a menjar i prendre'm un descans.
25' vaig estar menjant i descasant, ja us dic, estava mentalitzat de que el temps no m'importava i que la meta era acabar i aconseguir els 5 punts de cara a la UTMB. Portava 44 km i la part més dura es pot dir que havia passat.
Venien 12km de baixada en els quals em vaig deixar anar de forma digna. Vinga, ja en portava 56, però tocava tornar a pica pedra de cara amunt, aquest cop per arribar al refugi de St Jordi. Ja vaig notar de nou que les forces escassejaven, paciència. Xino xano arribava al refugi i em tornava a prendre un pit stop de 30'.
Segurament en algun altre moment ho hagués engegat tot a rodar, però amb les experiències negatives del passat aprens i et serveixen per torejar aquestes situacions. Així que vaig seure, relaxar-me, beure, menjar, fins que el cos em demanés tornar a arrancar.
Com deia, després de 30' vaig reemprendre la marxa. Baixada amb cautela pels Empedrats, trotant de tant en tant i ja caminant camí del Coll de la Bena i coll de la Bauma, un tram que se'm va fer llarguíssim fins arribar al refugi del Gresolet, apurant les últimes llums del dia.
Al Gresolet nova parada, i tot i ser conscient de que només quedaven uns 4km de pujada, el cos em demanava tornar a descansar. Després d'uns 15', decideixo a atacar el que quedava. Ja amb el frontal en marxa,
Arribava de nou a Estasen en 17 hores i 4 minuts. Objectiu aconseguit i segueixo viu en la lluita per aconseguir els 15 punts de cara a la UTMB. En tinc 10 i els propers 5 els buscaré a la serra del Montsant al mes d'Octubre.