Seguidors

dilluns, 21 de setembre del 2009

Agafant confiança a la categoria

Olesa 0 Benavent 0
Portem 4 jornades i no hem guanyat, és cert. Però la meva sensació és que l'equip va creixent mica en mica. Ara desde fora potser pots veure les coses amb més claredat que desde dins i vaig a donar detalls del partit d'ahir, a veure si hi esteu d'acord:
- 1a part amb 3 ocasions clares del Benavent, on Pujol va estar providencial un altre cop. Nosaltres no vam acabar d'arribar, puc comptar un xuc fregant el lateral de la xarxa i poc més.
- La 2a part sota el meu punt de vista va ser de domini "local". Només començar ocasió claríssima de Raul i crec que es va fer mèrits per fer un gol. L'equip estava molt més posat i el Benavent potser també es va recular una mica més.
- Crec que l'àrbitre ens va cosir a faltes i faltetes a tres quarts de camp. S'ha de reconèixer que el jugador X.Gràcia les posava molt bé i que sempre hi podia haver sensació de perill.
- Aquest any costarà que li pitin un penal al Pele. Sóc dels que penso que encara que li fotin un tret desde la grada no li pitaran un penal.
- M'agrada molt la forma com acaba l'equip els partits. En els 4 partits disputats sempre s'ha acabat molt millor que el contrari i això és bona senyal. Crec que seguint en aquesta línia els resultats aniran arribant. Tots estàvem mentalitzats que seria una temporada difícil i s'està demostrant. Així que no ens podem desanimar.

I bé, dimecres a Palamós. Ja ho vaig dir en el seu dia. És lògic anar a jugar a Palamós un dimecres a les 20'30, preludi del pont de la Mercè? No es poden jugar les jornades inter-setmanals per proximitat geogràfica?
Després de Palamós ens visitarà l'Amposta. Per resultats, a hores d'ara es perfila com un rival directe, així que pot ser una bona pedra de toc.

2 comentaris:

Santa Oliva Fanàtics ha dit...

Gràcies per la crònica, perquè jo vaig demanar a un parell d'amics que em mantinguessin informat via sms i tot el que va ser capaç de dir-me un d'ells va ser: "0 a 0, putos árbitros", i ja em diràs quina idea et pots fer així del partit.

La primera victòria es resisteix, però pel que expliques (i pel que he pogut veure fins ara) no pot trigar massa a caure. Aviam si en aquesta jornada tan extranya d'entre setmana donem la campanada a Palamós.

Com va la teva recuperació?

Salut!

wichy ha dit...

La próxima vez seré más duro con el sms. Pondré:"Puta mierda de partido en el que no se ha jugado a nada". Así te podrás hacer una idea de lo que no se ve desde detrás de la portería. Saludos a todos.