Seguidors

dimecres, 16 de setembre del 2009

Seguir sumant

Europa 1 Olesa 1
A nivell personal crec que va ser el pitjor dels 3 partits que hem jugat fins ara, però els partits duren 90 minuts i fins al final es va lluitar per aconseguir el gol de l'empat, obra de Raul en una jugada personal.
La sensació a la 1a part és que vam sortir vius del partit tot i anar perdent 1-0. A la represa el partit es va igualar més i ja es sol dir al món del futbol que quan no matxaques ho pots acabar pagant.

Portem disputats 3 partits, amb 2 empats foranis a Cornellà i Europa i una derrota per la mínima a casa contra el Reus, un equip de playoff. S'ha de seguir treballant perquè a Tercera tots els equips són molt potents.
La propera jornada rebem la visita d'un vell conegut de la temporada passada, el Benavent. A veure si pot arribar la primera victòria contra l'equip lleidatà, que porta 1 victòria i 2 empats i encara no ha perdut.
Per cert, dimecres 23 de setembre partit de lliga a Palamós.

6 comentaris:

La prèvia ha dit...

En una categoria semi-profesional com és la 3a Divisió, veig una "burrada" posar partits entre setmana. A quina hora haureu de marxar per anar a jugar a Palamós?
I espera't! Que en les altres dues jornades intersetmanals que hi ha estipulades hi ha els següents partits:

Jornada 17 (16/12/2009): Balaguer-Cassà i Amposta-Llagostera
Jornada 34 (14/04/2010): Llagostera-Benavnet


Ja em direu! Aquests dinars dels directius de la RFEF com deueun ser...

Anònim ha dit...

Bona tarda sabienm que aixó no era un camí de roses pero tot i aixo ho esteu fent molt bè, amunt OLESA i ara a per el BENAVENT

GREENMIGUEL

Francesc ha dit...

Acabo de tornar del fisio i m'ha confirmat que tinc una rotura a l'isquiotibial de la cama esquerra. A reposar uns dies.

Anònim ha dit...

No gaire bona noticia que collons vas fer???

Francesc ha dit...

Com que què vaig fer? Diumenge, just abans del descans em vai notar un dolor al isquio i vaig demanar el canvi. Ara tocarà animar desde fora.

Santa Oliva Fanàtics ha dit...

Salutacions des de Sevilla (Espanya).

A la crònica del partit, només afegir-hi que la millora a la segona part, al meu parer, va ser motivada tant pel canvi de sistema (Soler per Fos, estirant l'equip i tenint més presència en zona d'atac) com, ja més avançada la part, per l'entrada de Carreño al camp. Eren els seus primers minuts a la temporada però els va saber aprofitar perfectament, i això que no va jugar d'interior esquerre sinó de ¿mitja punta? Bé, en una posició nova, però amb grans resultats (la passada de gol, si no m'equivoco, és un canvi de joc seu).

Vaja, que no tota la millora es va deure a que canviessin el nostre blocaire preferit, jojo.

Aviam quin equip treiem, sense en Fos i en Rafa, els centrals de les últimes temporades. Raventós i Sans de centrals?

Ànims i a millorar-te, Francesc. Anima diumenge per mi, que jo faré campana.

Salut!
C.

PD: Certament, Prèvia, una bogeria el calendari. I una putada per als aficionats.