Seguidors

dissabte, 12 de desembre del 2009

Actualitat

A poques hores de la 1a Mitja
Demà, dia 13 de desembre del 2009 correré la meva 1a Mitja Marató a Vilanova. La meva idea inicial era fer només la de Vilafranca, però la curiositat i les ganes per provar-ho em va fer decidir per avançar i córrer a Vilanova. El meu objectiu principal és acabar-la sense arribar molt trinxat. I si veig que em trobo bé, m'aniré exigint més. Si hagués de pronosticar el temps que faria, diria que 1 hora 45 minuts aproximadament.
Ja us explicaré les sensacions viscudes durant el recorregut.

Futur futbolístic
Només puc dir que després de les vacances de Nadal tornaré a jugar a futbol. El "gusanillo" segueix a dins i és una cosa que no es pot evitar. De moment fins a finals de temporada, després ja veurem, perquè acabaré la temporada amb 32 anys i ja t'ho has d'anar rumiant bé.
Si algú es pregunta a quin equip jugaré, en breu ho sabreu.