Seguidors

diumenge, 7 d’agost del 2011

Segueix la preparació

Comencem Agost amb la vista posada a la marató del dia 21, a 3 setmanes vista anem progressant. Aquest és l'entrenament d'aquesta setmana :

Dilluns : tocava un entreno durillo però alhora motivant. 3kms de calentament i 9kms progressius + 2,5kms de refredament. Durant els 9kms vam marcar el següents parcials: 4'27" , 4'23" , 4'21" , 4'18" , 4'25" , 4'02" , 3'55" , 3'56" i 3'46. En els últims 4 és on vam fer realment el canvi de ritme, fins aleshores anava molt còmode a ritmes de 4'20''-4'25''. Fa 1 any rodar a aquests ritmes m'era impossible.

Dimarts : descans ja que l'endemà tocava tralla.

Dimecres
: nova tirada llarga per la CDLA. Cap a les 16'15 ens posàvem a córrer, entreno per posar a prova les cames fent 28 kms en 2h31m, començant com sempre amb calma i anant augmentant el ritme progressivament. La veritat és que vaig acabar content, esperava acabar més trinxat després d'estar tan de temps sense fer tirades llargues. En acabar li comentava al Xavi que de cara a la 1a Marató que vaig fer a Castelló la tirada més llarga que havia fet era de 28,5kms i mira per on dimecres la vaig igualar.

Dijous
: 7kms molt suaus per estirar cames, a 5'40'' aproximadament.

Divendres
: 11kms pel Montseny aprofitant que tenia el dia de festa. Vaig fer la ruta Santa Fe de Montseny- Turó de l'Home - Santa Fe de Montseny. Potser son uns 600 metres de desnivell positiu en poc més de 4kms de pujada, però vaja, que va ser amb molta calma, caminant tota l'estona, res de córrer. I de pas m'arribava al Turó de l'Home, un cim més que ja conec.

Dissabte : 12kms a 5'07'', quasi 62' en total.

Diumenge
: descans

A partir de demà última setmana de càrrega i cap de setmana a fer els Pedals de Serrallonga, 100kms en bici repartits en 2 etapes.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

100 km en bici? quants km has fet en bici?

Francesc ha dit...

molt pocs, però aquí està la gràcia, que algun dia s'ha de començar en serio.