Seguidors

dijous, 10 de novembre del 2011

El primer tastet de Donosti : la Behobia

Ja tenim al caure un altre cop la mítica Behobia- San Sebastian. L'any passat la novetat, aquest any ja sé quin ambient es respira durant el cap de setmana per Donosti. Impressionant! No fas 2 passes i persona que et trobes dius "aquest corre demà", pintxo per aquí, pintxo per allà, cervesa per aquí i cervesa per allà, ni carbohidrats ni mandangues, a viure-ho, que la vida són 2 dies!
Gent d'arreu de l'estat espanyol es reuneix per disputar diumenge els 20kms entre Behobia (un barri d'Irun) i Donosti, una festa de totes totes, públic durant tot el recorregut, en qualsevol racó, animant, celebrant-ho i fent-se partíceps del que és un dia especial.

Personalment avui m'ha donat notícies esperançadores el fisio. Bé, ahir vaig anticipar-me i vaig decidir a provar el peu perquè era conscient que si avui me'l tocava després no estaria per masses trotes. Resultat força satisfactori, 40' seguits corrent amb molèstia, sí, però menor que quan dissabte ho vaig intentar. El ritme era lent, 6' el km, de passeig, però suficient per donar-me compte que la cosa té pinta d'anar per bon camí. O almenys així ho vull creure.
I com deia, avui m'han donat good news perquè efectivament ho tinc menys inflat i en franca progressió. I parlant parlant cada cop estic més convençut que les bambes que utilitzo ara no contrarresten tant la meva pronació com les que tenia abans, a veure si demà en puc treure aigua clara amb la visita al podòleg.
Quin planning tinc ara? Avui dijous repòs, demà com deia visita al podòleg i després sortiré a rodar una miqueta, a veure si puc arribar a fer uns 10-15 kms. I diumenge Behobia amb molta tranquilitat, ja us dic, cinturó posat, mòbil a dins i a tirar fotos durant el recorregut, ja que sembla que el temps acompanyarà aquest any. Haig de reservar energies i més amb la situació que estic ara mateix.
Serà el primer tastet, d'aquí dues setmanes hi haurà el plat fort, la Marató!

3 comentaris:

Abuelo Runner ha dit...

ENTONCES ESTOY SEGURO QUE TENDRÉ ALGUNA INSTANTÁNEA DE CALIDAD, COMO ERES MAS RÁPIDO QUE YO, ME PODÍAS HACER DE LIEBRE JI JI JI.
ME ALEGRO DE LAS BUENAS NOTICIS DEL FISIO.

Guillem ha dit...

Amb optimisme, ben fet! Que el coco fa molt més del que sembla en qualsevol lesió.

Francesc ha dit...

Avui he fet 9kms de menys a mes, rodant inclus per sota de 5' el km, que vist d'on venia em semblava molt. La veritat es que em trobo millor.
Merci Guillem, a disfrutar diumenge!!!