Seguidors

diumenge, 8 de gener del 2012

Inscrit als 10 kms de Sitges

Avui he decidit inscriure'm a última hora als 10kms de Sitges, lado oscuro que dirien alguns. Una mica de mono, el veure molts coneguts inscrits i perquè no, que penso que estic per baixar de 39', tot això ha derivat en que ho intentaré. Després de la tirada d'avui per la CDLA de 23kms per preparar una mica la Marató i tenir bones sensacions, he decidit fer el pas. Si fos una marató que hagués preparat a consciència i la tingués entre cella i cella per fer marca, ni m'hauria plantejat anar a Sitges, però no us enganyaré, em veig bé per fer una marató en 3h40-3h45 i no crec que em suposi cap problema fer els 10 de Sitges una setmana abans.

Com deia, avui hem fet un entreno per la CDLA l'Eli, el Xavi, el Jordi Solé i jo mateix. Quan fem entrenos llargs, per molt que m'acusin alguns :-) , mirem sempre de començar molt molt suau i anar progressant mica en mica. Els 2 primers kms per sobre de 6' i a partir d'aqui i fins el gir als 10kms hem anat fent els 4 junts al voltant de 5'20'' el km. Ritme molt còmode.
Al fer el gir al 10, l'Eli i el Xavi s'han destacat una miqueta per davant mentre que el Jordi i jo hem anat fent, ja a ritme més ràpid, movent-nos entre 4'45 i 5' el km.
Una mica abans d'arribar al 19, ens hem tornat a juntar els 4. Al 19, el Xavi i jo hem tirat endarrera perquè volíem fer al voltant de 23 kms. Hem rodat els últims 4 kms entre 4'30 i 4'17.
En resum, bon entreno pel Jordi que s'està preparant a consciència per arribar a la Mitja de BCN a tope i avui ha sumat una bona base de temps i kms a les cames. L'Eli també ha sumat tot i que tampoc no hi està massa acostumada, ja que no sol fer distàncies superiors a 10, i el Xavi doncs res, com jo, a activar cames de cara a Gran Canària.
Avui també em quedo amb l'ambientàs que hi havia durant tot el recorregut, gran quantitat de runners preparant els seus entrenos de cara a imminents objectius i molts ciclistes amb BTT. És increïble com a crescut tot plegat, però alhora s'ha de dir que fa goig que la gent faci esport abans que entrar en altra mena de vicis perillosos.

Ahir dissabte també vaig fer alguna cosa. L'Eli es va treure un entreno de la màniga i vam fer 7'5kms a 5' el km i després havíem de fer un 2000, 1500 i 1000 recuperant 3'. El 2000 el vam fer en 7'58'', els 1500 en 6' i els 1000 en 3'44''.

Amb la tonteria aquesta setmana m'han sortit 71 kms en 5 dies. Em sembla que serà un 2012 molt divertit i ple d'emocions ...

Salut!

3 comentaris:

Abuelo Runner ha dit...

FRANCESC mi mejor marca en 10km la tengo una semana antes de correr el maratón de Madrid, por si te sirve de algo.
Tu corre por sensaciones si te encuentras bien pues le das y si no chino chano... ah no vemos en Sitges, pero para hacer runnig.. no para "correr" que ahi mucho mal pensado.

Unknown ha dit...

Francesc, jo també vaig fer un 10Km a tope una setmana abans de la primera marató i no vaig tenir problemes per recuperar.
Crec que podriem fer una cursa plegats, doncs jo també busco estar una mica per sota de 39'.
Ens veiem a Sitges!!!

Jordi ha dit...

Baixaras de 39' sense problemes Francesc, que vas sobrat....
Quan acabis els 10K, m'esperes i fem la segona vola plegats, jeje.