Seguidors

divendres, 13 de gener del 2012

Prèvia 10 kms de Sitges

Arriba el 1er test que m'he plantejat de 10kms, els de Sitges. Fa molt que no faig uns 10 en unes mínimes condicions, l'últim va ser el febrer passat a Vilafranca en plena preparació de la marató de BCN, i desde llavors ha plogut molt.
Tot i no ser la distància on més disfruti, això d'anar a tope de pulsacions desde el principi em provoca molt d'estrés, crec que puc fer-li una mica "d'arreglillo" als 39'11'' que tinc, perquè vulguem o no, això de la marquitis és una motivació extra que tenim tots, o no?
A més, a Sitges hi tinc un mal record de l'any passat a la Mitja Marató i em vull treure aquesta espina. Eren 3 setmanes despres de la Marato que havia fet a Castelló, volia aprofitar l'estat de forma que portava i anava amb l'intenció de fer marca, recordo que llavors estava sobre la 1h32. Em vaig refiar molt, vaig menospreciar la Mitja, quasi ni vaig esmorzar, en resum, enfonsada durant la 2a part del recorregut de les que fan història.

Pel que veig han canviat el circuit. Els de la Mitja faran dos voltes i els de 10 una. Això vol dir que quan passem per meta haurem fet 10,578 kms però sembla que als 10 hi ha catifa per homologar temps. Una cosa una mica rara ...
Ja tinc dorsal assignat i si ho he entès bé surto del 1er calaix. Imagino que m'hauran agafat el temps de 10 de Vilafranca o d'alguna mitja recent, ho desconec, però millor, serà més senzill agafar ritme desde el principi. Al contrari que a la Vallecana, aquí sortiré ben endavant. Som 4500 inscrits entre 10 i Mitja, que no està gens malament. Ah, i serà el debut amb la samarreta verda de Fondistes Penedès!

En quan als entreno d'aquesta setmana tenim:

- Dilluns : rodatge molt suau de 58' a 5'27'', xerrant i comentant anècdotes recents amb el Xavi i el Pere Costa.

- Dimarts : entreno amb el Xavi, dels que fa mandra quan comences però que quan l'acabes et sents més que satisfet. Uns 15' de calentament al trote per enllaçar amb 20 repeticions de 1' ràpid i 1' lent, o sigui en total 40'. Decidim fer el circuit que dóna el tomb a Vilafranca per no fer-ho monòton i ens dóna igual que puguem trobar baixades o pujades, lo important són els canvis de ritme de 1'. Els ritmes surten tots per sota de 4' el km excepte les dues 1eres que les prenem com a escalfament. La més ràpida surt a 3'09'', la última. En la majoria d'elles ens movem entre 3'10'' i 3'30''. Bones sensacions en general i disfrutant molt.

- Dijous : 15' de calentament i 30' en progressió, de nou entreno amb el Xavi. Primers 10 a 4'07'', segons 10 a 4'02'' i els ultims 8' a 3'52''. No anava bé o almenys això et penses, comences a barrinar el cap i decideixes parar als 8'. Ara hi penso i em dic "per 2 minuts ho vas deixar?" En fi, hi ha dies i dies. Tampoc va estar tan malament, van resultar uns 7kms a 4'01'' de mitja.

Avui segurament cauran uns 40'-50' de recuperació més unes sortidetes finals i a reposar fins diumenge, on espero trobar-me amb alguns bloggers i demés coneguts.

Apa , salut!

4 comentaris:

Abuelo Runner ha dit...

Vamos por lo que deduzco vas a ir con el cuchillo entre los dientes... sobre todo no te pongas muy delante, para no entorpecerme a mi.

Yves ha dit...

Has de baixar dels 39!

Xavier ha dit...

...i el port de la Girada amb les barques atracades...

El que fa la marea, eh?

forest ha dit...

Tal como estas ultimamente.En Sitges te sorprenderas con el tiempo.Saludos.