Seguidors

divendres, 16 de desembre del 2011

Prèvia de les 6 hores

Això de la vida és una muntanya russa, un dia estàs a dalt i al següent qualsevol notícia et deixa mig KO. He passat de l'alegria del diumenge al xof total que porto durant tota la setmana.
L'estat de salut del meu avi m'ha deixat molt tocat, per mi és una persona molt especial, que m'ha ensenyat molt, amb qui sempre he mantingut una molt bona relació i per molt que pensis que és llei de vida, veure'l com l'he vist últimament em sap moltíssim greu. Està ingressat desde dilluns i sembla que no pinta massa bé la cosa.

És per això, que en aquestes 6hores cada km que faci ho dedicaré a ell. A veure si diumenge li puc explicar els km que he fet, ja que està molt al corrent de totes les maratons, mitges i demés curses que faig. Fins i tot em va dir mig rient aquesta setmana que a la pròxima cursa que anés que l'apuntés a ell també. Té bon humor fins i tot en aquests moments tan complicats. Molt gran l'avi!

A causa de tot això, aquesta setmana he deixat el córrer de costat per intentar estar les màximes hores possibles amb ell. Vaig sortir dimarts a trotar una mica per mirar de desconectar però em vaig trobar sense ganes, així doncs ho vaig deixar estar, em sembla que no vaig fer ni 7kms. I desde llavors res de res.

Tenia pensat escriure en aquest post sobre la tàctica a seguir, ritmes, roba a portar, menjar, beguda, ... però sincerament, això durant aquesta setmana m'ha passat a segon pla. Demà mirarem de fer-ho lo millor possible.

Sobretot, salut per tothom!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Fes unes bones 6 hores Frans , l'avi t'ajudarà moralment a ell li anirem recordant que estas corrent i diumenge t'esperarà perquè li expliquis.
BONA SORT VA PER L'AVI!!!!!!

forest ha dit...

Seguro que pensando en tu avi y dedicando cada km a el,te va de coña.Suerte y mucha fuerza colega.

Unknown ha dit...

Ànims Francesc!
La força del teu avi deixarà enrere el que no hagis entrenat i faràs unes 6 hores impresionants.

Anònim ha dit...

Treu la resistència d'on puguis!
Veure la cara que farà quan li diguis que has corregut 6 hores no té preu! una abraçada tete!