Seguidors

divendres, 2 de desembre del 2011

Setmana post-marató

Ja ha passat quasi una setmana de la marató. M'han anat venint moltes coses pel cap durant aquests dies mentre anava mirant fotos i vídeos que han anat sortint de Donostia i te'n vas enrecordant de més historietes que succeïren durant els 42,195 kms.

La veritat és que li estic agafant el gust a les distàncies llargues, m'agrada més fer kms i fer-ho a menys pulsacions que proves de curta durada a revolucions més altes. Em considero més diesel i per això em veig més en un futur fent més maratons d'asfalt, muntanya i marxes o proves ultres, però això sí, tot al seu temps.

El repte de les 3 hores en marató ara ja no el veig tan descabellat com fa 1 any però de moment ho deixarem reposar una mica. Si que lògicament m'agradaria atacar-ho però per això necessito millorar encara molta més velocitat abans de provar-ho i el 2012 a priori no és un bon any per preparar una marató com tocaria. Veurem.

Ara vull aprofitar l'estat de forma per atacar la setmana que ve el 1h27m20s que tinc en mitja i que crec que puc rebaixar una mica més, almenys deixar-lo en 1h26. És la última oportunitat que tinc en mitja a curt termini i per això mirar d'aprofitar-ho, encara que reventi abans d'hora.

I com no provar aquesta bajanada de les 6hores en pista, veure fins on sóc capaç de patir i com em respon el cos durant 6 hores de tute. Tot una experiència! En tinc ganes, dieu-me masoca, però vull provar aquesta que se sent donant voltes a una pista d'atletisme durant 360 minuts.

D'altra banda, a partir d'aquesta setmana ja corro amb plantilles, ho vaig deixar estar abans de la marató més que res perquè no hi havia anat massa i em semblava arriscat quasi "estrenar-les" en una marató. Però a partir d'ara sí, seran ja unes acompanyanys de viatge més.

Pel que fa a aquesta setmana, he anat fent progressivament:

- Dimarts trot de recuperació per la pista d'atletisme, bàsicament per veure el meu estat dos dies després de la marató. Van ser uns 20-25 minuts corrent i fent uns bons estiraments. Hagués continuat corrent però no tocava, únicament notava una mica de càrrega als quàdriceps, però res extra.
- Dimecres partidet de futbol7. No em va bé pel peu, jugant és quan noto molta molèstia, els canvis de ritme, de trepitjada, ... no m'afavoreixen però em vaig comprometre i sóc així, em sap greu deixar la gent tirada. Ara, si veig que em segueix perjudicant molt m'ho plantejaré perquè lo primordial per mi és que pugui seguir corrent.
- Avui per la tarda faré un rodatge de 50'-60' amb molta calma, recuperant mica en mica l'activitat.

Diumenge toca la 2a. Pujada a l'ermita de Sant Pau

2a edició i inscripcions tancades amb 309 inscrits, el boom de les curses populars no para.
Cursa per disfrutar i sense exigir-se res, de passeig. Sortida i arribada a la pista d'atletisme d'aquí Vilafranca, amb un recorregut de 9'8 kms i on ens trobarem dues bones pujades durant el recorregut.
Així doncs, anirem a rodar amb calma i a reservar forces per la setmana que a la Mitja de l'Espirall.
Serà una matinal per disfrutar, passar una bona estona amb gent coneguda i com a recompensa fotre's un entrepà de butifarra.

Salut!

2 comentaris:

Abuelo Runner ha dit...

Pues a disfrutar esa subida a la Ermita y a disfrutar del bocata + vino de la tierra que por ahi lo tenéis bueno... si se pierde alguna botella guarda-mela que a mi me gusta.
Gracias por tu apoyo en mi blog se agradece.

Xavier ha dit...

A St.Pau amb calma? Allà hi haurà molta feina a fer a escombrar...